Kellä muulla on saamaton mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärtynyt mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuota samaa oiretta on ilmassa meilläkin. Me ollaan opeteltu tätä yrityksen ja erehdyksen kautta... Jos todella haluan, että joku asia hoidetaan, puhun siitä järkevänä hetkenä. En heitä asiaa ilmaan kun ollaan menossa nukkumaan, ollaan muuten kiireisiä tms. Vaan sellaisena, että mies on paikalla & kuuntelee. En myöskään sano että "tee", vaan mietitään yhdessä, kuka tekee ja milloin. Jos mies lupaa tehdä, pyydän siltä jonkin takarajan, mihin mennessä. Joskus toisella on mielessä, että tällä viikolla, kun toinen ajattelee, että kunhan ennen joulua. Sanomalla sen ääneen selviää jo monelta pettymykseltä. Mies on myös opetellut laittamaan nuo tehtävät asiat kalenteriinsa.

Sitten toisekseen voi tietysti tarkastella sitäkin, että mitä kaikkea nyt sitten OIKEASTI tarttee tehdä, mikä kaikki on mitenkin kiireellistä ja tarpeellista jne.

Täälläpäin kyllä semmonen laiskuuden huipentuma! Ei herranjee tuo tee yhtää mitää.OOn miettiny nyt pvät pitkät heitänkö mäkeen. Onneks on näköjää kohtalotovereita..ei se tosin auta paljon , kun kaikki on kuitenkin mun harteilla.

ITsessänikin on toki vikaa, kun vaadin parhainta ja olen ihminen jolle pitää tapahtua nopeasti kaikki.

Ehkä kertakaikkiaan ei vain sovita yhteen.

Meillä on omakotitalo projekti kesken ja ei taida ikänä valmiiksi tulla... loppu tarkastuskin tekemättä ja sitä varten ei olis enää paljoa, mutta ei saa ukko aikaiseksi niitä asioita hoitaa...olen asiasta vain kaksi vuotta muistuttanut.

Vituttaa kun mitään ei ikänä tapahdu ja en haluaisi nalkuttaa, mutta en saa kyllä asioita nätisti sanottua kun ärsyttää toisen saamattomuus ja se ettei saa itse oma aloitteisesti mitään oikein aikaan.

Toisten auttaminen ja metsästysasiat kyllä hoituu hetimmiten mutta ei kotihommat...

Olen lapsuudenkodissa oppinut isän kautta siihen, että mies tekee ja touhuaa ja kai sitä jotenkin odottaa omalta puolisolta samaa...

Meillä on omakotitalo projekti kesken ja ei taida ikänä valmiiksi tulla... loppu tarkastuskin tekemättä ja sitä varten ei olis enää paljoa, mutta ei saa ukko aikaiseksi niitä asioita hoitaa...olen asiasta vain kaksi vuotta muistuttanut.

Vituttaa kun mitään ei ikänä tapahdu ja en haluaisi nalkuttaa, mutta en saa kyllä asioita nätisti sanottua kun ärsyttää toisen saamattomuus ja se ettei saa itse oma aloitteisesti mitään oikein aikaan.

Toisten auttaminen ja metsästysasiat kyllä hoituu hetimmiten mutta ei kotihommat...

Olen lapsuudenkodissa oppinut isän kautta siihen, että mies tekee ja touhuaa ja kai sitä jotenkin odottaa omalta puolisolta samaa...

On mun mies joskus yrittänyt jotain tollasta. Kerkeäis kyllä menemään kaverille avuksi siihen ja tähän hommaan, mutta himassa ei pysty tarttumaan imuriin. Noissa tilanteissa olen todennut kylmästi, että jos sulla energiaa riittää noin kovasti, niin voitkin ensin hoitaa himassa nä hommat ja mennä sen jälkeen auttelemaan kaverias.

Oma isäni oli aina autotallissa ja pihalla puuhailemassa ja nikkaroimassa. Tiedä sitten, onko kerrostaloasuminen vain niin paljon helpompaa kuin omakotitaloasuminen, mutta ei meillä ainakaan ole juuri mitään sellaisia töitä, jotka voisivat jäädä roikkumaan. Kodin sisustus on melkolailla valmis, arjen rutiinit on pitkälti automatisoitu, ja jos töiden jälkeen jaksaa vartin, pari käyttää kotitöihin, loppuaika on ihan vapaata.

Ihan hyvä näin. Meillä molemmat arvostavat harrastuksia, rentoutumista ja muuta vapaa-ajan tekemistä paljon enemmän kuin kotitöitä.

Noista on yhdessä parisuhdekirjassa tosi hyvä tosielämän esimerkki. Nuoripari meni naimisiin ja joku juttu hajosi. Rahasta oli vähän tiukkaa. Mies tilasi korjaajan, josta vaimo suuttui. Oletti, että mies tietenkin korjaa sen. Tällaisia vastaavia sattui muistaakseni muitakin. Välit hiersivät. Sitten myöhemmin selvisi, etteivät he olleet ennen naimisiinmenoa kutelleet yhtään siitä, millaisissa perheissä he olivat kasvaneet. Miehen perheessä oli aina tilattu korjaus, jos jotain hajosi, kun taas naisen isä oli aina tehnyt itse paljon juttuja. Alitajuisesti ne kotoa saadut mallit vaikuttaa tosi åaljon.

Mulla on kotona nainen, joka makaa päivät pääksytysten, ei siivoa, ei laita ruokaa, lainaa rahaa muttei maksa takaisin, peruu tapaamiset ystäviensäkin kanssa. Antaa minun tehdä ja maksaa kaiken. Jos joskus siivoaa kanssani, niin pitää kyllä silloin tarkasti huolen, ettei varmasti ainakaan siivoa yhtään kauempaa kuin minä. Ja jos hän jotain kaupasta tuo, niin muistaa kyllä pyytää aina minun menevän seuraavaksi kauppaan. Muuten on oikein ihana nainen, mutta pennitön ja aivan saamaton ja krooninen väsymysoireyhtymä päälle. Kun löytäisi rohkeutta lähteä etsimään jotain parempaa...

Mulla on kotona nainen, joka makaa päivät pääksytysten, ei siivoa, ei laita ruokaa, lainaa rahaa muttei maksa takaisin, peruu tapaamiset ystäviensäkin kanssa. Antaa minun tehdä ja maksaa kaiken. Jos joskus siivoaa kanssani, niin pitää kyllä silloin tarkasti huolen, ettei varmasti ainakaan siivoa yhtään kauempaa kuin minä. Ja jos hän jotain kaupasta tuo, niin muistaa kyllä pyytää aina minun menevän seuraavaksi kauppaan. Muuten on oikein ihana nainen, mutta pennitön ja aivan saamaton ja krooninen väsymysoireyhtymä päälle. Kun löytäisi rohkeutta lähteä etsimään jotain parempaa...
Miksi katselet tuollaista? Heivaa akka pihalle ja sassiin. Ilmankin on parempi elää kuin tuollaisen riippakiven kanssa.

Tarvitsetko rahoitusta henkilökohtaisiin tai liiketaloudellisiin tarkoituksiin? Tällä hetkellä meillä on yrityskauppoja pienyritysten lainoille, kaupallisille lainoille, rakennuslainoille, kiinteistörahoituksille, auto-lainoille, henkilökohtaisille lainoille, kotivaltion lainaan, HUD-lainaan, FHA-lainoihin, VA-lainoihin, autonluottoihin jne. yksityiskohtainen tieto.

Lämpimin terveisin...
Kellie Wilson
Oceanic-rahoitusyhtiö
Sähköposti: Oceanicfinance113@gmail.com
Puhelinnumero: +1(267)725-7570
Verkkosivusto: Oceanicfinancialhome.wordpress.com
Hallinta.
Copyright (c) 2018 kaikki oikeudet pidätetään