\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2005 klo 14:15 omppu kirjoitti:
Meillä on 9kk ikänen tyttä mutta kun vuosia on itellä"paljon" niin ollaan mietitty pitäskö toinen laittaa Heti tilaukseen..
Mutta mietin sitä kuinka jaksan kahden pienen kanssa... :snotty:
ja sitäkin pelkään että kun ikääkin on että saako vielä terveen lapsen :snotty:
Mietteliäänä omppu-70
Ei ole, kyllä nämä 3 ovat nyt tässä (sterilis.). Itse olen -71 syntynyt ja täytyy sanoa että kovin paljon olen laiskistunut eli empä jaksakaan enää konttia lattialla kuten tein esikoisen ja keskimmäisen kanssa :/ . Kolmatta kun mietimme, päätin että kun täytän 30, en enää jaksa ajatella hoitavani vauvaa eli se oli
minulle "takaraja".
Sinulle voisin sanoa että voithan odottaa pikkuisen aikaa jotta esikoinen täyttäisi esim. vuoden, se helpottaisi ainakin vähäsen jaksamisen kannalta

. Ja kyllähän terveitä lapsia syntyy 40- vuotiaillekin niin miksi ei sinulle, vaikka ymmärränkin huolesi =) . Tänä päivänähän on "muotia" että lapset tehdään "kypsässä" iässä

. Muistan vaan aina kun eräs entinen työtoveri meinasi saada slaagin kun kuuli ikäni ja minulla oli
jo 2 lasta, esikoisen olen saanut 21- vuotiaana

. Naurattaa siksi että ko. ihminen totesi että mulla on nuoruus mennyt hukkaan

, ja minä jos kuka olen mennä viilettänyt aina 17- vuotiaasta lähtien erittäin ahkerasti

. Ja äitini oli 17- vuotias kun sai veljeni, joten kyllä minä tunsin itseni aikuiseksi kun esikoisen sain 4 vuotta vanhempana kuin äitini aikoinaan =) .
Ajattele sinä vaikka niin että
sinulle, se takaraja olisi 35- vuotta

. Mutta toivottavasti saat selvyyden asiaan =)