Kellä kaikilla vauvakuume?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jyty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jyty

Jäsen
29.04.2004
581
0
16
Meillä on 9kk ikänen tyttä mutta kun vuosia on itellä"paljon" niin ollaan mietitty pitäskö toinen laittaa Heti tilaukseen.. :whistle:

Mutta mietin sitä kuinka jaksan kahden pienen kanssa... :snotty:

ja sitäkin pelkään että kun ikääkin on että saako vielä terveen lapsen :snotty:

Mietteliäänä omppu-70

Kai mäkin sitten varovasti ilmoittaudun.. Yksi lapsi on tuolla nukkumassa ja toisen olen sairauden takia menettänyt heti syntymän jälkeen. :\| Mut siitä huolimatta ajattelen, ettei mitään saa, jos ei uskalla yrittää.

No, kuumeilu on vasta ihan aluillaan. Ei mitään aktiivista yritystä. Mut ehkä vielä.. :)

minä ilmoittaudun kanssa :wave:
Pikkuinen juuri huomenna 6 kk:tta, vielä ei toista tilauksessa kun pelottaa juurikin miten pärjää kahden pienen kanssa :/

Mutta kova hinku uuteen pienokaiseen on jo.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2005 klo 14:15 omppu kirjoitti:
Meillä on 9kk ikänen tyttä mutta kun vuosia on itellä"paljon" niin ollaan mietitty pitäskö toinen laittaa Heti tilaukseen.. :whistle:

Mutta mietin sitä kuinka jaksan kahden pienen kanssa... :snotty:

ja sitäkin pelkään että kun ikääkin on että saako vielä terveen lapsen :snotty:

Mietteliäänä omppu-70

Ei ole, kyllä nämä 3 ovat nyt tässä (sterilis.). Itse olen -71 syntynyt ja täytyy sanoa että kovin paljon olen laiskistunut eli empä jaksakaan enää konttia lattialla kuten tein esikoisen ja keskimmäisen kanssa :/ . Kolmatta kun mietimme, päätin että kun täytän 30, en enää jaksa ajatella hoitavani vauvaa eli se oli minulle "takaraja".

Sinulle voisin sanoa että voithan odottaa pikkuisen aikaa jotta esikoinen täyttäisi esim. vuoden, se helpottaisi ainakin vähäsen jaksamisen kannalta ;) . Ja kyllähän terveitä lapsia syntyy 40- vuotiaillekin niin miksi ei sinulle, vaikka ymmärränkin huolesi =) . Tänä päivänähän on "muotia" että lapset tehdään "kypsässä" iässä ;) . Muistan vaan aina kun eräs entinen työtoveri meinasi saada slaagin kun kuuli ikäni ja minulla oli jo 2 lasta, esikoisen olen saanut 21- vuotiaana :laugh: . Naurattaa siksi että ko. ihminen totesi että mulla on nuoruus mennyt hukkaan :o , ja minä jos kuka olen mennä viilettänyt aina 17- vuotiaasta lähtien erittäin ahkerasti :D . Ja äitini oli 17- vuotias kun sai veljeni, joten kyllä minä tunsin itseni aikuiseksi kun esikoisen sain 4 vuotta vanhempana kuin äitini aikoinaan =) .

Ajattele sinä vaikka niin että sinulle, se takaraja olisi 35- vuotta ;) . Mutta toivottavasti saat selvyyden asiaan =)

mutta ajatustyöskentelyn alla on ollut se kysymys, että vieläkö toivoisi joskus neljättä (kolme on nyt, joista nuorin 1 kk). Mutta, aika näyttää miten käy =)

Kai se on jatkuvaa tuo kuume, 3 lasta joista pienin 8 viikkoa ja nyt jo neljättä mietin mutta mies sanoo et siihen olis jo miehen vaihduttava...joten kai nämä lapsoset on sitten tässä! Nuo pienet on vaan niin kovin suloisia!!!

Aivan hirvee "kuume" täälä :wave: mut lapsia jo kolme 11v, 10v ja 1v8kk plus kaksi varalasta (kun on tää uusperheen autuus) silloin tällöin lomilla ja vk-loppuina. Mut ihan hirvee vauvakuume kuitenki. Pohdin vaa et miten jaksaa... Mutta tilaus olisi vielä yhdelle...

kaksi on (2.5 v ja 8.5 kk) ja vielä haikailen yhtä vaikka niin olin päättänyt muka etukäteen että kaksi riittää ja ollaan niin onnellisia niistäkin! Kumma kuume, kun ei ota talttuakseen vaikka aina on väsy, univelkaa ja ottaa päähän kun ei ehdi mitään nytkään tehdä... ;)

Aika hassua varmaan monista, mutta minulla ei ole ollut koskaan vauvakuumetta, en edes tiedä millaista se on. olen 30-vuotias 2,5 vuotiaan tytön äiti. tytön teimme kun tuntui että nyt olisi aika saada lapsi ja löysin hyvän isän.. Rakastan lastani ihan valtavasti ja tekisin kaikkeni hänen vuokseen, enkä halua enempää lapsia ehkä siksikin että saan antaa kaikkeni prinsessalleni. Touhuamme kaikenlaista yhdessä, käymme uimassa,kierrämme huvipuistot ym, ja ajatuskin kauhistuttaa että nyt olisi vielä sylivauva ja prinsessa saisi vähemmän aikaa ja huomiota. Aika jännä etten ole ikinä edes ollut hupsuna pieniin vauveleihin, minua ei kiehdo niisssä mikään. Olinkin aivan ihmeissäni kun meidän neiti oli vauva niin tutuntututkin kävivät nuuhkuttelemassa ja ihailemassa häntä. minusta tuntuu todella että lapsiluku saa jäädä tähän, mieheni ei ole vielä täysin sopeutunut ajatukseen.Ehkä meitä kaikkia ei ole luotu lisääntymään ja täyttämään maailmaa.

meillä lapset vuosimallia -00, -02 ja -04 eli 5, 3 ja 1vee. Ja vauvakuume vaivaa pahasti. Mulla ikää 32 joten hyvin vielä ehtii vauvantekoon. varmasti pärjäisin neljännenkin kanssa, päivien vaatimustasohan vaihtelee jokaisella, joskus menee kuin tanssien, toisinaan kaikki tökkii. Parasta on huomata kuinka sisarusten myötä hellyyden määrä kertaistuu, ovat ihania halitellessaan toisiaan (vähemmän ihania leluista tapellessaan). hyvä että näitä lapsilukuja pohditaan kunhan ei pohdita liikaa, sitä kutsutaan laskelmoinniksi ja kyseessä kuitenkin pienen ihmisen elämä. ken jaksaa se urakkaan ryhtyköön!

Yhteistyössä