K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mulla ja kaupassa vissiin ei voi edes saada yli kymmenen euron vaikka siel ois töissä koko ikänsä. Lukuunottamatta esimiehiä ja pääkaupunkiseutua
Torninosturinkuljettaja 23 e/t
mieheni ajaa taksia renkinä ja todellakin usein tuntipalakka jää alle 10e. Nytkin 12 tunnin vuorotakan 17-05 ja käteen vuorolta jäi 75e. Mitään lisiä ei saa . Saattaa olla vuoroja jolloin palakka on jopa 2-5 tunti ja työtunteja on ajettava, että jonkin verran jäisi edes palakkaa. Kohtuullisen kokoiseesa paikassa vielä aja taksia.
Kysyn mielenkiinnosta kun veljeni joilla tehtaassa vuorotöissä huippupalkat ja idiootit väitti että nykypäivänä joka paikassa on vähintään 10e tunti.. paskat sanon minä..
nyt kerään todisteita joita niille kerron![]()
Tähän on pakko sanoa, että isoissa firmoissa (kuten ISS) palkka jopa koulutetulla siivoojalla/laitoshuoltajalla voi olla huonompi kuin tuo 9,15e/h. Siis puhutaan ALLE 9e tuntipalkasta. Eräs tuttavani on ISS:llä töissä, opiskellut laitoshuoltajaksi, ollut firmassa monta vuotta, ja saa palkkaa jotain 8,90e/h. Tarkkaa summaa en muista, mutta alle 9e se oli.
Tähän on pakko sanoa, että isoissa firmoissa (kuten ISS) palkka jopa koulutetulla siivoojalla/laitoshuoltajalla voi olla huonompi kuin tuo 9,15e/h. Siis puhutaan ALLE 9e tuntipalkasta. Eräs tuttavani on ISS:llä töissä, opiskellut laitoshuoltajaksi, ollut firmassa monta vuotta, ja saa palkkaa jotain 8,90e/h. Tarkkaa summaa en muista, mutta alle 9e se oli.
mulla ja kaupassa vissiin ei voi edes saada yli kymmenen euron vaikka siel ois töissä koko ikänsä. Lukuunottamatta esimiehiä ja pääkaupunkiseutua