kellä alle 10e tuntipalkka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Tarkoitin niitä ketkä saavat palkkaa vieraalta.

joo ja aloja voi myös sanoa. Onko teillä kellä alle 10e niin koulutus myös?

On koulutus, suurtalouskokki.

suurtalouskokin palkka on 10e tes,n mukaan. maksavat liian vähän

Eivät maksa ei. Työskentelen keittiöapulaisena, 8,5 euroa / h ja se on hitusen parempi kuin minimi.

ainkain täällä rovaniemellä keittiöapulaisen teson 9,15. sua kusetetaan kko ajan. vasta olen saanut tesin mukaan tämän palkan

Höpö höpö. Mitenkään sinua aliarvioimatta, kyllä tiedän oman alani ja oman työtehtäväni Tesin mukaisen palkan. Vinkkinä vielä sanoisin, että mm. asuinpaikka vaikuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Tekeekö oikeesti joku töitäkin niin pienellä palkalla? En tosiaan oo tiennyt, että jossain duuneissa on niin kakka liksa!

joo-o.. mulla akateeminen tutkinto ja alle kympin tunti :whistle: myyjänä =) ja tosiaan tienaan saman verran kuin viime vuonna opettajana, koska tunteja on paljon enemmän =)

:wave: 8,02? näyttää lukevan tuossa viime kesän viimesimmässä tililapussa. Tehtaassa työskentelen, koulutusta ei ole vielä (opiskelen työn ohella). Mutta tuskin se sittenkään kymppiin asti nousee.

Nyt mammalomalla mun tuntiliksa on noin 1,90? :xmas:

Laitoshuoltajan koulutus löytyy, kerroshoitajan hommia teen vielä tovin, ja tuntipalkka 9,23. Se kyl todennäköisesti tulee tippumaan, kun vaihdan kohdetta ja työtehtäviä.. Ja alan vaihto mielessä kokoajan

;) , jos työnsä tekee hyvin eli valmistelee tunnit huolella, pitää kokeita ja korjaa ne tarkkaan, hoitaa yhteydenpidon kotien suuntaan, osallistuu oppilaiden musiikkiesityksiin jne. ja laskee ne työtunneiksi, mitä ei palkanlaskija näet tee, niin pääsee tässäkin ammatissa - korkeakoulututkinnolla - alle kymppiin/tunti...

;) , jos työnsä tekee hyvin eli valmistelee tunnit huolella, pitää kokeita ja korjaa ne tarkkaan, hoitaa yhteydenpidon kotien suuntaan, osallistuu oppilaiden musiikkiesityksiin jne. ja laskee ne työtunneiksi, mitä ei palkanlaskija näet tee, niin pääsee tässäkin ammatissa - korkeakoulututkinnolla - alle kymppiin/tunti...

Oletko tosissasi? Lasketko mukaan kaikki loma-ajalta saadut palkat? Tuntemani opettajat eivät koulun ketään KOSKAAN tee edes sitä 8h/päivä, puhumattakaan siitä että lomat ovat pitkät eivätkä silloin koulun eteen mitään tee.

Täällähän eilen joku viisas väitti, että Suomessa on minimi tuntipalkka 10€. Eihän tuollainen pidä lainkaan paikkaansa.

Hellalettas eli Rollolainen on tainnut mennä työvoimatoimiston työharjoitteluun. Silloin toki tekee työtä, mutta ei ole palkansaaja joten kyse ei ollut siitä mitä tässä aloituksessa kysyttiin. Ei työmarkkinatuki ole palkka vaikka asian miten kääntäisi.

[QUOTE="Ulla";23501601]Siivooja ja tuntipalkka 10.75€ / h + ilta ja yölisät
Toi maksetaan mulle kaupan siivouksesta, et hyvä palkka sanoisin mä :D[/QUOTE]

No joo mutta paskaa työtä sanoisin mä :D

[QUOTE="Jihuu";23501840]Kaupan kassa, jihuuu, netto alle 1600 €, jihuu :([/QUOTE]

1711,00 perustunti palkalla. Siihen ilta ja lauantailisät, niin mulla jää käteen 1800,00 ja kyllä se mulle riittää :)
Tottahan toki otan mieluusti enemmänkin liksaa ;)