Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Tarkoitin niitä ketkä saavat palkkaa vieraalta.
joo ja aloja voi myös sanoa. Onko teillä kellä alle 10e niin koulutus myös?
On koulutus, suurtalouskokki.
suurtalouskokin palkka on 10e tes,n mukaan. maksavat liian vähän
Eivät maksa ei. Työskentelen keittiöapulaisena, 8,5 euroa / h ja se on hitusen parempi kuin minimi.
ainkain täällä rovaniemellä keittiöapulaisen teson 9,15. sua kusetetaan kko ajan. vasta olen saanut tesin mukaan tämän palkan
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Tekeekö oikeesti joku töitäkin niin pienellä palkalla? En tosiaan oo tiennyt, että jossain duuneissa on niin kakka liksa!
, jos työnsä tekee hyvin eli valmistelee tunnit huolella, pitää kokeita ja korjaa ne tarkkaan, hoitaa yhteydenpidon kotien suuntaan, osallistuu oppilaiden musiikkiesityksiin jne. ja laskee ne työtunneiksi, mitä ei palkanlaskija näet tee, niin pääsee tässäkin ammatissa - korkeakoulututkinnolla - alle kymppiin/tunti...
Alkuperäinen kirjoittaja lokkipää;23501828:Kaupassa kassana, tunti palkka 11.41 JA ilman koulutusta![]()
Minä olen menossa siivoamaan tässä kotiäitiyden ohella, palkka hiukan alle 8 euroa.