V
"Vieras"
Vieras
N. vuoden ajan on ollut oireena nivelkipuja, väsymystä, kuumeilua enemmän tai vähemmän. Muutaman kuukauden ollut vatsa jatkuvasti tosi kipeä ja melkein päivittäin ripulia. Nyt jonkun aikaa ripulin seassa myös kirlasta verta.
Syksyllä kävin lääkärissä ja verikokeissa, mitään hälyttävää ei löytynyt, joku tulehdusarvo pikkaisen koholla.
Olen huomannut että vatsaoireet alkavat heti kun olen syönyt paljon gluteenia sisältäviä ruokia. Varmaan keliakiaa?
Koitan nyt olla jonkun aikaa gluteenittomalla ja jos muutkin oireet helppaa niin lienee diagnoosi selvä?
Onko jotain syytä miksi pitäis mennä lääkäriin? Virallista diagnoosia en tarvi.
Syksyllä kävin lääkärissä ja verikokeissa, mitään hälyttävää ei löytynyt, joku tulehdusarvo pikkaisen koholla.
Olen huomannut että vatsaoireet alkavat heti kun olen syönyt paljon gluteenia sisältäviä ruokia. Varmaan keliakiaa?
Koitan nyt olla jonkun aikaa gluteenittomalla ja jos muutkin oireet helppaa niin lienee diagnoosi selvä?
Onko jotain syytä miksi pitäis mennä lääkäriin? Virallista diagnoosia en tarvi.