H
harmaa
Vieras
Laitoin eilen "raha-anomuksen" netin kautta menemään niinkun joka kuu ennekin. Yleensä sieltä on tullu ilmoitus samana päivänä, että rahat on nostettavissa parin päivän sisään. Nyt ei näy vieläkään mitään muuta merkintää kuin, että hakemus on käsittelyssä. Huomenna siis laskin rahan olevan tilillä. Laskut tietenkin laittanu huomiseksi maksuun ja kauppalista suurin piirtein tehty. Voi *piip* jos ne ei huomenna tuu.