***keleen KELA!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Laitoin eilen "raha-anomuksen" netin kautta menemään niinkun joka kuu ennekin. Yleensä sieltä on tullu ilmoitus samana päivänä, että rahat on nostettavissa parin päivän sisään. Nyt ei näy vieläkään mitään muuta merkintää kuin, että hakemus on käsittelyssä. Huomenna siis laskin rahan olevan tilillä. Laskut tietenkin laittanu huomiseksi maksuun ja kauppalista suurin piirtein tehty. Voi *piip* jos ne ei huomenna tuu.
 
Malta oottaa iltaan asti. Joskus se kirjautuu sinne vasta edellisen päivän iltana 8-10 aikaan.
Tai kato sieltä maksut kohta se voi siellä näkyä aiemmin :hug:
 
selvis tuokin sitten, soitin sinne ja sielä vastas vittuuntuneen kuulonen nainen joka tiuskas et raha on tilillä torstaina TAI perjantaina. Nastaa. Tankki ja kaapit tyhjiä. Hautajaiskukatkin oli tarkotus käydä huomenna maksamassa. Voi piip.
 

Yhteistyössä