..kele kun koulutettu ei meinaa saada pysyvää työtä!

• Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
Gluteus maximus
ei sitten millään. Montakohan kymmentä hakemusta mies on jo lähettänyt ja on vielä suhteita ja suosituksia, niin ei siltikään!!!! \|O \|O Miksi kouluttaa itseään 6v.!!!!! :headwall: :headwall: :'(

Niinpä B) Ite kävin liki 7,5 vuotta :whistle: Päätin sitten itse tehdä itelleni pysyvän työpaikan ja nyt mulla on kaksikin vakituista paikkaa toinen omalta alalta, toinen siitä mistä on eniten työkokemusta. ja kun tuon toisenkin olin vastaanottanut niin jo tarjottiin kolmatta ja neljättäkin :saint:

Gluteus maximus
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 17:19 kookosta kirjoitti:
Tuo on mälsää :(
Lopulta sitä alkaa ihminen tuntea itsensä aika arvottomaksi vaikka lukuisista yrityksistä huolimatta työtä ei vaan löydy :/

Toivottavasti ukkosasi tärppäisi.
vielä on työtä kesäkuulle asti :/ ei kyllä kauheasti löhduta. onneksi minulla on ammatti josta ei työt lopu!

Gluteus maximus
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 17:23 Eeyore70 kirjoitti:
Kaikkein p**kamaisinta on kuulla työhaastattelussa, että on liian koulutettu \|O \|O Tuleepi aika turha olo... :kieh:
no älä! Juuri mies sanoi puhuneensa puhelimessa yhden johtajan kanssa joka oli kiinnostunut, mutta kun on ylikoulutettu siihen työhön!!! :headwall: :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 17:25 Gluteus maximus kirjoitti:
\
Kaikkein p**kamaisinta on kuulla työhaastattelussa, että on liian koulutettu \|O \|O Tuleepi aika turha olo... :kieh:
no älä! Juuri mies sanoi puhuneensa puhelimessa yhden johtajan kanssa joka oli kiinnostunut, mutta kun on ylikoulutettu siihen työhön!!! :headwall: :headwall:
Jep, tuossa on juuri se ongelma että ne ajattelee että kun on ylikoulutettu, niin lähtee heti parempaan paikkaan kun sellanen ilmestyy :\|

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 17:26 minä vain kirjoitti:
\
Mutta eikös tuo tarkota että sulle pitäs maksaa enempi ku vähemmän koulutetuille..
No ei yleensä, paitsi jos on neuvoteltavissa oleva palkka niin pyynti voi olla enemmän. Mutta jos on taulukkopalkka niin se maksetaan tehtävän ei koulutuksen mukaan, noin pääsääntösesti.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 17:26 minä vain kirjoitti:
\
Mutta eikös tuo tarkota että sulle pitäs maksaa enempi ku vähemmän koulutetuille..
Sitäpä se, tai hyvällä säkällä voi saada kesäduunarin puoli-ilmatteeks ja syksyllä ollaan taas ilman työntekijää. :headwall:

Gluteus maximus
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 17:30 Provo kirjoitti:
Sie kuulostat muuten vähän minulta - aina on vaikeaa =) =)

Ihan hyvällä tarkoitin =) ;) meistä tulisi aika hyvät kaverit :kieh:
olen miettinyt ihan samaa...missäs päin te asustelette B) :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 17:33 Gluteus maximus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 17:30 Provo kirjoitti:
Sie kuulostat muuten vähän minulta - aina on vaikeaa =) =)

Ihan hyvällä tarkoitin =) ;) meistä tulisi aika hyvät kaverit :kieh:
olen miettinyt ihan samaa...missäs päin te asustelette B) :whistle:
Vantaallahan me ollaan ainakin toistaiseksi =)

Yhteistyössä