Kelan vammaistukea saavat..

  • Viestiketjun aloittaja kirsikka
  • Ensimmäinen viesti
kirsikka
Kuinka paljon saatte ja miksi?

Onko lapsenne tarhassa?


Mä tässä mielenkiinnosta kyselen,kun meijän tytöllä on todettu kehitysviivästymä. On 2v jäljessä ja tarha on yks hoitomuoto,niin sanoivat Kelasta,että en vissiin sen takia sitten saa sitä.
 
astman, allergioiden ja atooppisen ihon takia saadaan kahdesta lapsesta ja yhdestä saatiin astman ja atooppisen ihon takia. Kaikista alin tuki, eli se vajaat 90 ?/kk/lapsi. Kaksi nuorinta päiväkodissa ja esikoinen koulussa ekalla luokalla. Esikoisen tuki loppui kun meni kouluun. Kela katsoi että koululainen hoitaa itse astmansa ja atooppisen ihottumansa eli ei perusteita tuelle.
 
allergisen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja kirsikka:
Kuinka paljon saatte ja miksi?

Onko lapsenne tarhassa?


Mä tässä mielenkiinnosta kyselen,kun meijän tytöllä on todettu kehitysviivästymä. On 2v jäljessä ja tarha on yks hoitomuoto,niin sanoivat Kelasta,että en vissiin sen takia sitten saa sitä.
niin ja vielä että diabeetikko saa tuen, oli sit kotihoidossa, tarhassa tai koulussa....
 
Kuopus saa alinta laajojen ruoka-aineallergioiden vuoksi ja on päivähoidossa. Keskimmäinen sai astman takia, oli silloin kotihoidossa , mutta ei saa enää koska lääkitys muutettiin kerran päivässä annettavaksi. Vanhin poika sain 2 vuotta korotettua Aspergerin syndrooman takia, poika oli erityisryhmässä päiväkodissa, diagnoosi muuttui viime sairaalajakson jälkeen eikä saa enää vammaistukea.
 

Yhteistyössä