V
vieras
Vieras
Jos olen äitiys-/vanhempainrahalla kotona vauvan kanssa ja kotona on myös 5-vuotias lapsi, saako tuosta isommasta mitään muuta kuin lapsilisän? Saako siitä kotihoidontukea?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:saa alle kouluikäsestä oliko nyt 60e/kk kotihoidontukeen lisäystä
muoks: mutta vaan sitten jos saat kotihoidontukea vanhempainvapaan jälkeen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämäkin lukee varsin selkeästi siellä kelan sivuilla. Esimerkkilaskelmiakin löytyy.
Muistelisin, mutta en viitsi itse tarkistaa. Kotihoidontukea ei saa, mutta lisäosaa voi hakea, sitä saa jos tulot ovat tarpeeksi alhaiset. Väitän.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämäkin lukee varsin selkeästi siellä kelan sivuilla. Esimerkkilaskelmiakin löytyy.
Muistelisin, mutta en viitsi itse tarkistaa. Kotihoidontukea ei saa, mutta lisäosaa voi hakea, sitä saa jos tulot ovat tarpeeksi alhaiset. Väitän.
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämäkin lukee varsin selkeästi siellä kelan sivuilla. Esimerkkilaskelmiakin löytyy.
varmistin nyt vielä kelan sivuilta että kyllä saa sisarkorotuksen alle kouluikäisestä lapsesta joka on 60,46e mutta ainoastaan kotihoidontukeen. ei vanhempainrahaan