hmm
mulla myös ongelmia ihan samantyyppisessä asiassa; eivät voineet tehdä päätöstä, kun en pystynyt heille toimittamaan palkkakuittia. summan tosin pystyin ilmottamaan noin yhden euron heitolla, mutta se ei sopinut kelan tädille, joka asiaani käsitteli, venkslasi asiaa aivan tuhottoman kauan lisäselvityspyyntöineen. loppujen lopuksi pyysin saada jutella toisen virkailijan kanssa, joka teki yhden välipuhelun, jolla varmisti palkkatietojeni oikeellisuuden, ja teki siltä seisomalta päätöksen.Alkuperäinen kirjoittaja meah:Hyvä, jos olet saanut noinkin asiallista asiakaspalvelua.
Mulle vastaus kyseisessä tilanteessa oli jotakuinkin: "Voi voi ja kättä housuun. Ei voi mitään. Palautat kun palautat, mutta voi olla että olet kuukauden tai pari ilman rahojasi sitten."
Eikä se edes ollut vastaukseni pointti.
Vastasin vain Toivoliinin kysymykseen siitä, mitkä on ne liitteet joiden olemassaolosta ei tiedä.
Edelleenkin olen sitä mieltä, että ne voi olla esim. niitä liitteitä, joita ei ole olemassakaan silloin, kun niitä pyydetään.
Ja olen myös sitä mieltä, että niiden "selkeiden ohjeiden" noudattaminen liitteitä koskien ei auta mitään, jos asiakkaalla ja Kelalla on eri käsitys esimerkiksi siitä, mitä tarkoittaa "viimeisin".