K
kesän työtön
Vieras
Tämä viikko pitäisi vielä lappua täyttää ja sitten sen saisi viedä. Ensinmäinen lappu kyseessä. Kauanko kestää, että tulee päätös saako rahaa vai ei?
Kellä olis kokemusta asiasta?
Kellä olis kokemusta asiasta?