Kelan maksama työttömyysraha -kauanko kestää päätöksen tulo?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesän työtön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kesän työtön

Vieras
Tämä viikko pitäisi vielä lappua täyttää ja sitten sen saisi viedä. Ensinmäinen lappu kyseessä. Kauanko kestää, että tulee päätös saako rahaa vai ei?

Kellä olis kokemusta asiasta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
miehellä tais aikanaan kestää joku kolmisen viikkoa. melkeen heti saatiin seuraava lappu täyttää ja lähettää kun se päätös tuli =)

Noin kauan. Voi vitsit, sitten vasta päästään asumistukee hakeen, kun saadaan mun tulopuoli selville. Mies aloitti uudessa työpaikassa eikä tee vielä täysiä tunteja/viikkoja. Rupee rahat oleen tosi tiukilla.

Itkujen itku :(
 
voitte hakea asumistukea. kirjoitatte vaan lappuun,että sun työttömyysrahan maksaa myös kela kunhan päätös tehty, niin näkevät sit sen sieltä koneiltaan paljon se on.
muistathan kans et eka työttömyysraha on sen kahen viikon ajalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
voitte hakea asumistukea. kirjoitatte vaan lappuun,että sun työttömyysrahan maksaa myös kela kunhan päätös tehty, niin näkevät sit sen sieltä koneiltaan paljon se on.
muistathan kans et eka työttömyysraha on sen kahen viikon ajalta.

Juu, toista viikkoa täytän. Kesäkuun kaks ekaa viikkoa oli karenssia.
 

Yhteistyössä