kelan käsittelyajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie"

Vieras
Laitoin normaalin työttömyysturvailmoituksen meneen netin kautta hetki sitten, mihin laitoin opiskelu ja sit yhden viikon kohdalle lomalla, koska opinnoissa oli
viikon loma.Normaalisti kun ilmoituksen on laittanut sinne, niin tulee ilmoitus heti takaisin, että maksetaan silloin ja summa, mikä maksetaan.Eli kun ma lähettää, niin ilmoittaa että keskiviikkona on rahat tilillä.Nyt ei sitä ilmoitusta tullut.Ilmoitti vain että käsittely on kesken.Tarkoittaakohan tämä nyt sitä, että rahoja saa odotella monta viikkoa vaikka uudesta hakeumuksesta ei ollut kyse.

Joskus kun olen laittanut tuota työttömyysajan ilmoitusta ja siihen on tullut muutakin kuin
pelkkää työtöntä, ei ole lopuksi tullut sitä ilmoitusta että milloin raha maksetaan,
mutta siitä huolimatta raha on tullut silloin kahden päivän päästä.
Katoppa tänään myöhemmin tai huomen aamuna niin varmaan on jo siellä tietoa milloin maksetaan.

ajattelin et oisko se vaikuttanut kun laitoin sen viikon ajalta et lomalla, kun en voinut laittaa työtönkään, kun oli loma-aika.kulukorvausta ei tuolta ajalta tule, mut normaalisti työttömyyskorvaus kuitenkin

[QUOTE="vieras";26946699]Mä oon odottanu viime viikon keskiviikosta lähtien...[/QUOTE]

siis sitä normia ilmoitusta, minkä jälkeen rahojen pitäis tulla parissa päivässä?

[QUOTE="mie";26946772]siis sitä normia ilmoitusta, minkä jälkeen rahojen pitäis tulla parissa päivässä?[/QUOTE]

Juu, aina ennen on tullut seuraavana päivänä siitä kun on tehty ilmoitus ja viety liitteet..

Yhteistyössä