Keksitäänpäs palstalaisille ammatit

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Rukoilijasirkka,mä olen miesvaltaisella alalla töissä ja et sä pärjäis siellä pomona,kuten en minäkään joten mä en luota tripodin arvioon pätkääkään :whistle: :D
Arvioni perustuu varsin huolelliseen analyysiin, ja sen perusteella Sirkalla on luonnolliset avut tuohon hommaan. Selvän työnjohtajaluonteen lisäksi.

Miehiä voi johtaa muuten kuin pelkällä auktoriteetilla :whistle:
No ei voi,jos haluaa,että saadaan tulosta firmalle :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Jokos te mulle jotain keksisitte? Pitäis niitä töitä kai alkaa muutenkin ettimään :D
Kirkon hyväntekijä :D
Se oiskin oikein ihana työ, eilen just heitin miehelle, että lähetäänkö Afrikkaan lähetystyöhön ja se sanoi, että harmi kun on toi talo kohta valmis, että ei sitä myydä ja on niin arvokas, että ei voi vuokratakaan. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja LadyPeugeot:
Aamuäree häne ammatiksi voisi sopia Rock artisti tai Kitaristi *tuli mielee kun vilkasin häne profiilia* :)
B) mä jopa kerran pääsin kokeileen sähkökitaran soittoa..... piti vaan leikata kynnet sitä ennen!

Lady Peugeot on tietysti autokauppias.... mutta vois kuitenkin olla erikoistunut 'naisellisiin' autoihin, pinkkeihin ja sellasiin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja LadyPeugeot:
Aamuäree häne ammatiksi voisi sopia Rock artisti tai Kitaristi *tuli mielee kun vilkasin häne profiilia* :)
B) mä jopa kerran pääsin kokeileen sähkökitaran soittoa..... piti vaan leikata kynnet sitä ennen!

Lady Peugeot on tietysti autokauppias.... mutta vois kuitenkin olla erikoistunut 'naisellisiin' autoihin, pinkkeihin ja sellasiin :D
Ois muuten iha kiva ammatti siis myydä vain naisille autoi ja sillä väril mitä ostaja haluu :D
 

Yhteistyössä