Johon sitten vaihdetaan otsikko kesken kaiken :D Saatais lisää säpinää palstalle :laugh:
kun ei vielä naurata tarpeeksi 26.04.2008 #1 Johon sitten vaihdetaan otsikko kesken kaiken Saatais lisää säpinää palstalle
Knicke Knackerton 26.04.2008 #3 Mie tykkäisin sellasesta tyhmien kysymysten pinosta. Mutta koska mulla ei ole mitään tyhmää kysyttävää, niin en voi sellaista aloittaa :saint:
Mie tykkäisin sellasesta tyhmien kysymysten pinosta. Mutta koska mulla ei ole mitään tyhmää kysyttävää, niin en voi sellaista aloittaa :saint:
tässä 26.04.2008 #4 ensin kysytään "tykkäätkö daim-patukasta?" sitten vaihdetaan otsikko "tykkääkö miehesi daimista perseessä?"
ensin kysytään "tykkäätkö daim-patukasta?" sitten vaihdetaan otsikko "tykkääkö miehesi daimista perseessä?"
Knicke Knackerton 26.04.2008 #5 Ai hitto, siis tuollastako tarkotettiin, että otsikko vaihtuis sitten kun ihmiset on jo vastannu. Enhän mie tajunnu. Ehkä minun pitäis tuo oma alotus sittenkin tehdä ja kysyä vaan jotain normaalia ja laittaa otsikoksi tuo ehdotukseni B)
Ai hitto, siis tuollastako tarkotettiin, että otsikko vaihtuis sitten kun ihmiset on jo vastannu. Enhän mie tajunnu. Ehkä minun pitäis tuo oma alotus sittenkin tehdä ja kysyä vaan jotain normaalia ja laittaa otsikoksi tuo ehdotukseni B)