Keksikääs mulle joku hyvä liikeidea tai tienisti ettei tarviis mennä töihin :)

  • Viestiketjun aloittaja onks pakko lähtee töihin
  • Ensimmäinen viesti
x
Mä tykkäisin jos olis sellainen "ruokapalvelu" josta vois arkisin tilata safkat kotiin itselle ja lapsille. Ihan tavallista, jokapäiväistä, terveellistä ja monipuolista ruokaa jota vois pienetkin syödä, ei siis mitään pizza/kebab -tyyppistä. Ja haukkukaa vaan laiskaksi ja saamattomaksi, mutta mulla on tosi paljon vaikeuksia saada ruokia tehdyksi noiden lasten kanssa.
 
no
sitten vaan oma nettikauppa pystyyn tai rupeat vaikka maalaamaan/kirjoittamaan/säveltämään jotakin. tai perustat kotileipomon ( vaatii kyllä sitten aika lailla keittiöltä ) , alat ommella vaatteita, verhoja tms. tai perustat vaikka kampaamon/kosmetologipalveluja tarjoavan yrityksen.
 
ap
jonkin sortin nettikauppa on ollut mielessä, mutta ostaako sellaisista kukaan mitään??? Jos ostais kankaanpainantavälineet, 10 000kpl peruspaitoja ja painaís hello kittyjä - meniskö kaupaks??? :D
 
kapinallinen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jonkin sortin nettikauppa on ollut mielessä, mutta ostaako sellaisista kukaan mitään??? Jos ostais kankaanpainantavälineet, 10 000kpl peruspaitoja ja painaís hello kittyjä - meniskö kaupaks??? :D
Ensinnäkin nup Hello Kittyt on aivan karseita, niin ja toiseksi, eiks noihin tiettyjen logojen käyttö oo kiellettyä..
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Mä tykkäisin jos olis sellainen "ruokapalvelu" josta vois arkisin tilata safkat kotiin itselle ja lapsille. Ihan tavallista, jokapäiväistä, terveellistä ja monipuolista ruokaa jota vois pienetkin syödä, ei siis mitään pizza/kebab -tyyppistä. Ja haukkukaa vaan laiskaksi ja saamattomaksi, mutta mulla on tosi paljon vaikeuksia saada ruokia tehdyksi noiden lasten kanssa.
voi multa onnistuis tuo ruoan laitto!
 
Nyt vaan harmailen
Mä keksin sellaisen mutta enpä kerro koska tätä ei toivo muiden keksivän..

Mutta AINAHAN se on mukava vähän brassailla :D Joten sen kerron että tässä kuussa olen ansainnut 9 800 euroa käteen ja ihan vaan kotona koneen äärellä istumalla, vieläpä niin että aikaa kuluu päivässä max. 4 tuntia, muun ajan joutaa vaikka täällä notkua :)

Ja on laillista, ei nettikauppa, ei mitään pikkupöksynmyyntiä eikä muuten edes provo.
 
No mä oon sitä mieltä, et Kotijäätelö-palvelu on ihan turha, mut KOTILEIPÄ olis loistava! Miettikää nyt, joka päivä tuoretta leipää kotiin! Koska eihän kukaan jaksa kaupassa käydä joka päivä, en ainakaan minä.

Tosin tää ei varmaan olis mitään ihan pientä puuhastelua :D , mut jos joku perustaa tuollaisen Helsinkiin, niin minä lupaan ostaa sieltä. :saint:
 
minä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt vaan harmailen:
Mä keksin sellaisen mutta enpä kerro koska tätä ei toivo muiden keksivän..

Mutta AINAHAN se on mukava vähän brassailla :D Joten sen kerron että tässä kuussa olen ansainnut 9 800 euroa käteen ja ihan vaan kotona koneen äärellä istumalla, vieläpä niin että aikaa kuluu päivässä max. 4 tuntia, muun ajan joutaa vaikka täällä notkua :)

Ja on laillista, ei nettikauppa, ei mitään pikkupöksynmyyntiä eikä muuten edes provo.
Olis kyllä hauska kuulla, että mitä sitten ihan oikeasti teet :D Vihjaa vähän ;)
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt vaan harmailen:
Mä keksin sellaisen mutta enpä kerro koska tätä ei toivo muiden keksivän..

Mutta AINAHAN se on mukava vähän brassailla :D Joten sen kerron että tässä kuussa olen ansainnut 9 800 euroa käteen ja ihan vaan kotona koneen äärellä istumalla, vieläpä niin että aikaa kuluu päivässä max. 4 tuntia, muun ajan joutaa vaikka täällä notkua :)

Ja on laillista, ei nettikauppa, ei mitään pikkupöksynmyyntiä eikä muuten edes provo.
Olis kyllä hauska kuulla, että mitä sitten ihan oikeasti teet :D Vihjaa vähän ;)
sexphone? nettipokeri
 

Yhteistyössä