Keksikää mulle elämä.

  • Viestiketjun aloittaja "aito ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti
Hyväntekeväisyys?
Muita auttamalla koet itsesi tarpeelliseksi ja saat todella hyvän mielen.:heart:
 
Ala tekeen käsitöitä ja myymään niitä.
Rupee pitämään tuppereita tms.

Kurssita itelles jotain yleishyödyllisiä taitoja.

Jos ei seksipuhelin innosta niin vastaava ennustajan kuuma linja tms. :D
Tai muuten puhelinhommia, monet firmat ottaa etätyöntekijöiksi.
 
viaras
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30486250]Ei se onnistu ja herra majurille voisin mennä keräämään käpyjä mutta eipä niitä kukaan halua ostaa.[/QUOTE]

Oletko ottanut asiasta selvää?

Minä olen veljieni kanssa kerännyt lapsena männynkäpyjä ja ne sitten myytiin. Niistä siis sai hyvä liikunnan lisäksi vielä rahaakin.
 
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30486405]En pysty. Kyllä teillä kaikilla vinoilijoilla hymy hyytyisi hetkessä jos joutuisitte näin elämään.[/QUOTE]

Tai...


...suurin osa tekis itelleen ja elämälleen jotain.
 
"aito ammattivalittaja"
Tai...


...suurin osa tekis itelleen ja elämälleen jotain.
Kuule kyllä minäkin tekisin jos pystyisin. Esim yrityksen aloittaisin mielelläni mutta kun en osaa paperihommia yms hoitaa eikä mies kerkiä omien kiireittensä takia auttamaan niin ei se onnistu. Ei onnistu että menen kouluun kun en tajua niitä asioita mitä opetetaan vaikka kuinka yritän. Ei ole paljoa vaihtoehtoja mulla.
 
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30486419]Kuule kyllä minäkin tekisin jos pystyisin. Esim yrityksen aloittaisin mielelläni mutta kun en osaa paperihommia yms hoitaa eikä mies kerkiä omien kiireittensä takia auttamaan niin ei se onnistu. Ei onnistu että menen kouluun kun en tajua niitä asioita mitä opetetaan vaikka kuinka yritän. Ei ole paljoa vaihtoehtoja mulla.[/QUOTE]

No voithan sää opetella paprun pyörteet ja hommaat vaikka hyvän kirjanpitäjän.
Voisitko perustaa yrityksen jonkun ystävän tai sukulaisen kanssa?

Haasta vähän itseäsi. Saat elämästä paljon enemmän irti!
Kannattaa kokeilla edes. Nyt vaan rintarottingille ja lykkäät uutta vaihdetta sisään!
 

Yhteistyössä