Mä olen ollut ystäväpalvelussa ja nyt jouluna laitan paketteja vähävaraisten lapsille mutta kun on jo 24v ollut kotona niin ei oikein aika kulu sittenkään.Hyväntekeväisyys?
Muita auttamalla koet itsesi tarpeelliseksi ja saat todella hyvän mielen.:heart:
Mä en käytä kuomia.Kysy töitä Kuomalta? Ne varmaan ottaisivat noin ahkeran kengän kuluttajan mielellään töihin.
Kun ei kukaan huoli.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30486173:Mee prkl töihin
Én ala. Seksihommat kuuluu vain mulle ja miehelleni.Ala pitään seksilinjaa päivisin puhelimella.
Ei se onnistu ja herra majurille voisin mennä keräämään käpyjä mutta eipä niitä kukaan halua ostaa.Josko laittaisit oman yrityksen?
En ole. Mulla ei ole kuomia ei ole ikinä niitä ollut, ihan on nahkaiset nilkkurit mulla. Eipä ole edes lapsellani kuomia.Ai et muka? Kukas se tyyppi oli kuka jankutti aina niistä kuomista, anopista ym? Voisin vaikka vannoa että sinä.
En pysty. Kyllä teillä kaikilla vinoilijoilla hymy hyytyisi hetkessä jos joutuisitte näin elämään.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30486378:älä vaan tee yhtään mitään, siihen ainaki pystyt.
Kuule kyllä minäkin tekisin jos pystyisin. Esim yrityksen aloittaisin mielelläni mutta kun en osaa paperihommia yms hoitaa eikä mies kerkiä omien kiireittensä takia auttamaan niin ei se onnistu. Ei onnistu että menen kouluun kun en tajua niitä asioita mitä opetetaan vaikka kuinka yritän. Ei ole paljoa vaihtoehtoja mulla.Tai...
...suurin osa tekis itelleen ja elämälleen jotain.