Keksikää mulle elämä.

  • Viestiketjun aloittaja "aito ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30486428:
mä en hymyile muutenkaan.
No siltä kyllä vaikutatkin.
Jos ei kaktus oo poikittain 24/7, niin sitten niitä on viistoista vierekkäin.:rolleyes:
 
"aito ammattivalittaja"
Kiva kun yritättä auttaa mutta mulla ei ole ketään sellaista ystävää tai sukulaista joka perustaisi mun kanssa yrityksen. Ja mä tarvitsen paljon enemmän apua yrityksen paperihommiin kuin joku kirjanpitäjä kerkii opastamaan. Mä tarvitsen ihmisen joka neuvoo kädestä pitäen. Ei se auta että mä luen kirjoista kuinka joku juttu menee kun en sitä kuitenkaan tajua. Mun mieheni ei kerkiä eikä viitsi oman yrityksensä lisäksi alkaa mua kädestä pitäen neuvomaan. Mä olen vähän kuin emmerdalen Sam Dingle,naispuoleisena.
 
Mutta Emmerdalen Sam Dingle ei oo koskaan luovuttanut ja ja jäänyt säälimään itteään.

Mihinkään ei ihan oikeasti pysty eikä kykene jos on siitä jo valmiiksi 100% varma.

Eikä ensimmäiseksi tarvii hakea kuuta taivaalta,
Vaan
pienistä jutuista, pienillä askeleilla, kokeilee jotain ihan simppeliä mutta uutta ja onnistumisten kautta saa itsevarmuutta. Ja huomaa ettei epäonnistumisetkaan maailmaa kaada.
 
"aito ammattivalittaja"
Mutta Emmerdalen Sam Dingle ei oo koskaan luovuttanut ja ja jäänyt säälimään itteään.

Mihinkään ei ihan oikeasti pysty eikä kykene jos on siitä jo valmiiksi 100% varma.

Eikä ensimmäiseksi tarvii hakea kuuta taivaalta,
Vaan
pienistä jutuista, pienillä askeleilla, kokeilee jotain ihan simppeliä mutta uutta ja onnistumisten kautta saa itsevarmuutta. Ja huomaa ettei epäonnistumisetkaan maailmaa kaada.
Ei olekkaan ja pienistä jutuistahan se pitää liikkeelle lähteä. Mä tässä olen nyt ties kuinka kauan odottanut että mies neuvoisi miten ladataan kuvat facebookin kirppikselle että saisin sinne tavaroita myyntiin ja ei auta vaikka luen ne jutut miten se toimii itse netistä.
 
Ala pitämään blogia. Ties vaikka alkaisit tienaamaan sillä.
Olin tulossa ehdottamaan samaa! Jos sulla on ylimääräistä aikaa, niin pystyt panostamaan siihen ajallisesti sitten hyvin. Yritä pitää mielenkiintoista blogia esim. kaikesta sekalaisesta, tai sitten enempi jostain yhdestä aiheesta joka löytyy omasta arjesta / elämästä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
"aito ammattivalittaja"
Bloggariksi alkaminen olisi varmasti kivaa mutta tarvitsisin siihenkin apua ja kun miehen mielestä riittää kun siivoan ja laitan ruokaa eikä apua heru tuollaisiin juttuihin niin on mahdotonta edetä asiassa.
 
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30486784]Bloggariksi alkaminen olisi varmasti kivaa mutta tarvitsisin siihenkin apua ja kun miehen mielestä riittää kun siivoan ja laitan ruokaa eikä apua heru tuollaisiin juttuihin niin on mahdotonta edetä asiassa.[/QUOTE]

Kysele netistä ohjeita, ystävälliset ihmiset auttavat sinua varmasti!:)
 
viaras
"Huippukohteessa tulot voivat olla parhaina päivinä 100-200 euroa."

kaiken lisäksi vielä verovapaata tuloa.

Siis käpyjä kerätessä.

Et ole kommentoinut tätä ollenkaan. Saisit rahaa, hyvää liikuntaa, auttaisit luontoa uudistumaan ja sitä rataa.
 
"aito ammattivalittaja"
"Huippukohteessa tulot voivat olla parhaina päivinä 100-200 euroa."

kaiken lisäksi vielä verovapaata tuloa.

Siis käpyjä kerätessä.

Et ole kommentoinut tätä ollenkaan. Saisit rahaa, hyvää liikuntaa, auttaisit luontoa uudistumaan ja sitä rataa.
Kyllä mä tuollaista voin alkaa tekemään. Marjastan mä aina syksyisin kun terveys antaa periksi ja kun on hyvä ja huonoja päiviä terveyden suhteen niin hyvinä voin kyllä lähteä metsään.
 
aito ammattivastaaja
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30487004]Kyllä mä tuollaista voin alkaa tekemään. Marjastan mä aina syksyisin kun terveys antaa periksi ja kun on hyvä ja huonoja päiviä terveyden suhteen niin hyvinä voin kyllä lähteä metsään.[/QUOTE]

Noniin, siitä voikin sitten jatkaa talven käpyjä keräämällä. Ei kun metsänhoitoyhdistykseen yhteyttä ja käpyjä pussittamaan!
 
"aito ammattivalittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30487760:
Jos kerran miehesi joutuu tekemään pitkää päivää töissä, niin miksi et auttelisi hänen yrityksessään? Saattaisit jopa oppia samalla jotain omaa yritystä varten. Eikös poika mene ensi vuonna jo kouluun
Menee. Ja autan mä pikkasen toimistohommissa,sellaisia vaatimattomia juttuja jotka mies antaa mun tehdä ja jotka osaan tehdä.
 

Yhteistyössä