No siltä kyllä vaikutatkin.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30486428:mä en hymyile muutenkaan.
Jos ei kaktus oo poikittain 24/7, niin sitten niitä on viistoista vierekkäin.
No siltä kyllä vaikutatkin.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30486428:mä en hymyile muutenkaan.
Siis käpyjä kerätessä."Huippukohteessa tulot voivat olla parhaina päivinä 100-200 euroa."
kaiken lisäksi vielä verovapaata tuloa.
Ei olekkaan ja pienistä jutuistahan se pitää liikkeelle lähteä. Mä tässä olen nyt ties kuinka kauan odottanut että mies neuvoisi miten ladataan kuvat facebookin kirppikselle että saisin sinne tavaroita myyntiin ja ei auta vaikka luen ne jutut miten se toimii itse netistä.Mutta Emmerdalen Sam Dingle ei oo koskaan luovuttanut ja ja jäänyt säälimään itteään.
Mihinkään ei ihan oikeasti pysty eikä kykene jos on siitä jo valmiiksi 100% varma.
Eikä ensimmäiseksi tarvii hakea kuuta taivaalta,
Vaan
pienistä jutuista, pienillä askeleilla, kokeilee jotain ihan simppeliä mutta uutta ja onnistumisten kautta saa itsevarmuutta. Ja huomaa ettei epäonnistumisetkaan maailmaa kaada.
Olin tulossa ehdottamaan samaa! Jos sulla on ylimääräistä aikaa, niin pystyt panostamaan siihen ajallisesti sitten hyvin. Yritä pitää mielenkiintoista blogia esim. kaikesta sekalaisesta, tai sitten enempi jostain yhdestä aiheesta joka löytyy omasta arjesta / elämästä.Ala pitämään blogia. Ties vaikka alkaisit tienaamaan sillä.
Kiitos vaan.Kysele netistä ohjeita, ystävälliset ihmiset auttavat sinua varmasti!
Joo, joku sellanen Iiu Susiraja - tyyppinen homma vois olla varmaan luonteva.Ala pitämään blogia. Ties vaikka alkaisit tienaamaan sillä.
Kyllä mä tuollaista voin alkaa tekemään. Marjastan mä aina syksyisin kun terveys antaa periksi ja kun on hyvä ja huonoja päiviä terveyden suhteen niin hyvinä voin kyllä lähteä metsään."Huippukohteessa tulot voivat olla parhaina päivinä 100-200 euroa."
kaiken lisäksi vielä verovapaata tuloa.
Siis käpyjä kerätessä.
Et ole kommentoinut tätä ollenkaan. Saisit rahaa, hyvää liikuntaa, auttaisit luontoa uudistumaan ja sitä rataa.
laita sinä ne kaktukset omaan, arvaat kyllä minne.No siltä kyllä vaikutatkin.
Jos ei kaktus oo poikittain 24/7, niin sitten niitä on viistoista vierekkäin.
On mulla joku käsitys.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30487663:laita sinä ne kaktukset omaan, arvaat kyllä minne.
Menee. Ja autan mä pikkasen toimistohommissa,sellaisia vaatimattomia juttuja jotka mies antaa mun tehdä ja jotka osaan tehdä.Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30487760:Jos kerran miehesi joutuu tekemään pitkää päivää töissä, niin miksi et auttelisi hänen yrityksessään? Saattaisit jopa oppia samalla jotain omaa yritystä varten. Eikös poika mene ensi vuonna jo kouluun