Keksikääs nyt jotain säpinää etten mä tylsisty tänne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Klamydia 6 30 - YouTube
Palataksemme alkuperäiseen aiheeseen.... Klamydia :heart:

Joskus viistoistakesäisinä liftattiin klamydian kyytiin ja arvaa harmittiko kun tajusin vasta jälkikäteen. Siis en tunnistanu niitä :O enneku kavei sanoi että niin oltiin tos sit just klamydian kyytis, huomasitko :whistle:. No en huomannu mutta ehkä parempi niin, olisin kumminkin vaan nolannu itteni.

• Tykkää
Reactions: Sanna80
Joskus viistoistakesäisinä liftattiin klamydian kyytiin ja arvaa harmittiko kun tajusin vasta jälkikäteen. Siis en tunnistanu niitä :O enneku kavei sanoi että niin oltiin tos sit just klamydian kyytis, huomasitko :whistle:. No en huomannu mutta ehkä parempi niin, olisin kumminkin vaan nolannu itteni.

Mun siskolla on FB:ssä makeita kuvia toissavuoden Jurassic Rockista ku sillä oli Backstage-passi ja Klamydia oli keikalla. Sillä on koko bändin jäsenten nimmarit vatsanahassa ja se posaa aika älyttömin ilmein Veskun ja kumppaneiden kanssa :D

Mä joskus reilu 10 vuotta sitte istuun kaverin kans baaris selvinpäin pääsiääsen aikaan torstaina ja varsinki mä harmittelin sitä, että ku ei oo rahaa mennä kattomaan Pauli Hanhiniemeä ja Perunateatteria tien toiselle puolelle ravintolaan.

No baari oli aika täynnä ja tais olla kaikki pyödät varattuja. Koska meitä oli pöydäs vain kaks niin yks miesporukka pysähty meidän pöydän kohtaan ja yks kysy, että voiko tähän istua. Kattoon sitä kysyjää ja sanoon heti, että joo. Huomasin kaverin ilmeistä, että mitä hittoa että miks annat noiden istua tähän. Yritin silmiä muljautella mun vieres istuvan miehen suuntaan, mutta kaveri ei tajunnu. Kirjootin kännykkään tekstariosioon: Pauli Hanhiniemi istuu mun vieres. Ja annoon puhelimen kaverille joka sitte vasta tajus. :D

• Tykkää
Reactions: Sanna80 ja HippuTAR

Yhteistyössä