Keksikääs ihmiset...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kielletty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kielletty

Aktiivinen jäsen
29.03.2008
7 796
1
36
...mitä miusta tulee isona!

Kiinnostuksen aiheita ovat mm. ihmiset, lapsipsykologia, kasvatustieteet, musiikki (alan opintoja aikoinaan 5 vuotta, viulu & musiikin teoria + laulutunnit), kielet... minulla ei siis tällä hetkellä ole ammattia, kauppista tuli käytyä pari vuotta mutta veri veti ulkomaille ja koulut jäi kesken. Tämän jälkeen olen toiminut baarimikkona, juusto-osaston vastaavana sekä anturiprosessoijana. Tuon lisäksi olen hoitanut lapsia aina kun mahdollista, niin kauan kuin on nyt ylipäätään ollut mahdollista ottaa lapsia hoitoon.

Kouluttautua tekisi mieli, mutta kauppis ei ainakaan ihan hirveästi enää kiinnosta. Noissa mitä aiemmin mainitsin on joustamisen varaa ja ihan avoimin mielin olen :D

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
No minkä ihmeen takia et ole hakeutunut kasvatusalalle? Siis kun ensimmäisenä noista sun kiinnostuksen kohteista tulee kyllä mieleen jonkin sortin pedagogi =)

No kuule sanos muuta. Olin heti alkuun lopettamassa kauppista kun tajusin ettei alan opinnot kiinnosta, mutta vanhempien painostuksesta jäin, ja tässä lopputulos :/ Eli kannattaa siis kuunnella niitä lapsia ja nuoria...

Missä näitä musiikin opintoja voisi esimerkiksi pk-seudulla suorittaa ja mitä siihen vaaditaan? Ala-asteella olin siis musiikkiluokalla, teoriaopinnot jäivät muistaakseni yhdestä osiosta kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja CorpseBride:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tai musiikkiterapiaa!

Joo,sit voitais kaikki tulla Kielletylle terapiaan,kun tietyt tahot täällä tuntuu olevan sitä mieltä et jokainen musta järjestäin tarvis sitä. :D

Kyllä, ap itse ei vähiten sitä kaipaava :laugh:

"Taa-taa ti-ti TAA! Kas noin! Nyt on lapsuuden mustat peikot tipotiessään, sielusi voi hyvin, trallallaa!"