T
työtön
Vieras
Koulutukseltani olen sosionomi (amk) ja lähihoitaja, mutta voisin tehdä jotain muutakin. Työn pitää olla päivätyö kun mies vuorotöissä. Auttakaa mua kun en keksi mistä lähtisin hakemaan töitä!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:Mollissa on sosionomeille paljonkin päivätyöpaikkoja..
Alkuperäinen kirjoittaja työtön:Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:Mollissa on sosionomeille paljonkin päivätyöpaikkoja..
ei ikävä kyllä täällä päin Suomen maata :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja työtön:Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:Mollissa on sosionomeille paljonkin päivätyöpaikkoja..
ei ikävä kyllä täällä päin Suomen maata :/
mistäpäin etsit töitä?
niin ja lastentarhat tietenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä kyselee:saat mun paikan, sen verran olen taas siihen kypsä.
Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:Painukaa noihin vuokratyöfirmoihin. Oma-aloitteisuus on plussaa duunin hakemisessa... palstalla päivittely on kohtalaista saamattomuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:Painukaa noihin vuokratyöfirmoihin. Oma-aloitteisuus on plussaa duunin hakemisessa... palstalla päivittely on kohtalaista saamattomuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja Yks hakija:Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:Painukaa noihin vuokratyöfirmoihin. Oma-aloitteisuus on plussaa duunin hakemisessa... palstalla päivittely on kohtalaista saamattomuutta.
Ei se aina auta, mä oon esim. ollut helmikuusata asti mm. EilaKaislan kirjoilla hakien toimistotöitä, kaikki käy-periaatteella. Mulla on sihteerrin amaattitutkinto eikä mulle ole tarjottu sieltä M-I-T-Ä-Ä-N. Olen soitellutkin ja kysellyt, ei auta. jos ei töitä ole, niin ei niitä ole. Eikä kaikille riitä. Valitettavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:Alkuperäinen kirjoittaja Yks hakija:Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:Painukaa noihin vuokratyöfirmoihin. Oma-aloitteisuus on plussaa duunin hakemisessa... palstalla päivittely on kohtalaista saamattomuutta.
Ei se aina auta, mä oon esim. ollut helmikuusata asti mm. EilaKaislan kirjoilla hakien toimistotöitä, kaikki käy-periaatteella. Mulla on sihteerrin amaattitutkinto eikä mulle ole tarjottu sieltä M-I-T-Ä-Ä-N. Olen soitellutkin ja kysellyt, ei auta. jos ei töitä ole, niin ei niitä ole. Eikä kaikille riitä. Valitettavaa.
Samalla voivotellaan työvoimapulaa tietyillä aloilla.
Taidan kuulua niin eri sukupolveen palstalaisenemmistön joukossa, että ottaisin kyllä vastaan minkä tahansa työn, jos jostain ihmeen syystä joutuisin työttömäksi.
Ja ennen tätä nykyistä hommaani olen aina saanut duunit menemällä ihan suoraan yrityksiin joko kysymään töitä tai ilmoittamaan, että mää tuun ny tänne teille hommiin![]()
Suosittelen jonkunmoista röyhkeyttä työnhaussa, pois sellanen anteeks että olen olemassa -asenne.
Alkuperäinen kirjoittaja Yks hakija:Yleensä niillä, joilla on töitä, näkeekin asiat niin että "kyllä hakeva löytää ja kysyvälle annetaan" jne. tai jotain sinnepäin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:Alkuperäinen kirjoittaja Yks hakija:Yleensä niillä, joilla on töitä, näkeekin asiat niin että "kyllä hakeva löytää ja kysyvälle annetaan" jne. tai jotain sinnepäin![]()
No voi olla, jos niin sanot. Mä en ollut 90-luvun alun pahimpina lamavuosinakaan päivääkään ilman töitä, vaikka parikin firmaa meni alta konkurssiin, eikä siis ollut parina aamuna kuin uom:n ketjut ja sinetit ovissa kun olis pitänyt töihin mennä...
Mutta siitä vaan seuraavaan paikkaan töihin tyrkylle, ja aina onnistui.
Alkuperäinen kirjoittaja hei bliss:Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:Alkuperäinen kirjoittaja Yks hakija:Yleensä niillä, joilla on töitä, näkeekin asiat niin että "kyllä hakeva löytää ja kysyvälle annetaan" jne. tai jotain sinnepäin![]()
No voi olla, jos niin sanot. Mä en ollut 90-luvun alun pahimpina lamavuosinakaan päivääkään ilman töitä, vaikka parikin firmaa meni alta konkurssiin, eikä siis ollut parina aamuna kuin uom:n ketjut ja sinetit ovissa kun olis pitänyt töihin mennä...
Mutta siitä vaan seuraavaan paikkaan töihin tyrkylle, ja aina onnistui.
minkä alan ihminen olet? mitä olet tehny ja mikä koulutus?
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Miten voi olla työtön hoitaja...