keksikää (helppo) jälkkäri vispikermasta ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maiski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tekisin jonkin raikkaan sopan (esim. apelsiini + sitruuna tai omena mehusta) siihen päälle vatkattua vispikermaa, sekä hitunen marianne-murskaa.

Marianne-murska on myös hyvää vanilja jäätelön päällä

Jos löytyy jottai keksejä kaapista, niin irtopohjavuokaan juustokakkutyyppinen pohja keksimurskasta ja sulasta margariinista. Päälle liivatteella hyydytetty mariannevaahto, jossa mieluusti saisi olla jotain tukevampaa mukana, kuten (maitorahkaa tai) maustamatonta tuorejuustoa. Oi oi, tuommosta voisikin tehdä ensi viikonlopuksi, kiitos vinkistä! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja k:
Jos löytyy jottai keksejä kaapista, niin irtopohjavuokaan juustokakkutyyppinen pohja keksimurskasta ja sulasta margariinista. Päälle liivatteella hyydytetty mariannevaahto, jossa mieluusti saisi olla jotain tukevampaa mukana, kuten (maitorahkaa tai) maustamatonta tuorejuustoa. Oi oi, tuommosta voisikin tehdä ensi viikonlopuksi, kiitos vinkistä! :laugh:

jos et pidä rahkan happamuudesta niin laita mascarponejuustoa, tulee herkkua!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ohku:
Alkuperäinen kirjoittaja k:

jos et pidä rahkan happamuudesta niin laita mascarponejuustoa, tulee herkkua!!!

Oisko jollain antaa tuollaiseen ihan tarkkaa ohjetta? Mä olen niin tumpelo, enkä juuri koskaan leivo tms. :(