keksiä/pullaa/limsaa/nameja/sipsiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten usein
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
keksiä tulee syötyä kahvin kanssa jos ei muuta ole kaapissa..pullaa harvemmin,joskus tulee ostettua tuoretta pullaa kahvin seurax,limsaa ostetaan pullo v.lopux,nameja on tullu vähennettyä,onnex!Kerran viikos pidetään ukon kans karkkipäivä:)
Sipsejä tosi harvoin...ehkä kerran kuussa..

Laps on viel niin pieni,ettei hänelle tommosia :D

keksiä ja pullaa löytyy aina ja kaikilla on mahdollisuus niitä ottaa paitsi että kakkonen tykkää harvoista kekseistä ja ei aina ole maidotonta kahvista tarjolla maidottomalle. itse siis melkein joka päivä.
karkkeja kerran pari viikossa mutta ei kourakaupalla silloinkaan.
Limsaa ostetaan enkä kerran kahdessa tai kolmessa kuukaudessa jos on pizzaa ja silloin yksi limupullo riittää koko perheelle ja sitten lasten synttärit. Sipsejä lähinnä vain lasten synttäreillä enkä syö itse silloinkaan kun en tykkää!

Lauantaisin ostetaan esikoiselle lauantaikarkit, silloin ehkä myös itsellemme ostetaan.

Emme juo kahvia, joten säästyy niiltäkin pullilta/kekseiltä. Leivon pullaa kerran kuussa, joista suurin osa menee pakastimeen odottamaan vieraita. Keksejä ostetaan harvoin, välillä esikoiselle kerhoon eväksi annetaan.<br><br>

Mies ostaa jotain makeaa kahvileipää viikonlopuiksi, muuten sitä ei meillä juuri ole (paitsi tänään leivoin tiikerikakun). Lapselle ostetaan perjantaisin joko sipsipussi tai karkkia. Läheskään joka päivä meillä ei siis herkutella.

limpparia ja sipsejä ehkä kerran vuodessa tytön synttäreillä. Pullaa ehkä pari kertaa kuukaudessa, jos mies tuo töistä. En tiedä miten paljon tyttö syö pullaa ja keksiä mummolassa ollessa. Karkkipäivä on kerran viikkoon. Minä ja mies saatetaan syödä karkkia useammin kuin kerran viikossa

Yhteistyössä