Keksi paras provo-otsikko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Äidinmaidonkorvike on loppu eikä tissistäkään tule mitään! Kaupat kiinni! Annoin vauvalle piimää ensihätään, mutta nyt aloin miettiä, että oliko sittenkään ok?

Kuopuksemme on vasta 20-vuotias ja mies painostaa töihin.

Lestadiolainen persu puhui lapselleni. Mitä teen?

Synnytin juostessani maratonia. Miksi muut odottajat niin laiskoja?

Veisinkö lapseni huomenna hoiton vaikka Ticketin haalareissa on polvissa karheumaa?
Olenko huono äiti kun laitan lapseni kävelemään kouluun vaikka sataa vettä?
Neuvolantäti epäili raskausmyrkytystä, en lähde sairaalaan kun neuvolan ohjeita ei ole pakko noudattaa!
Olen vapaaehtoisesti lapseton, kysy mitä vaan kasvatuksesta.
Keitin makaronia 15minuuttia vaikka ohjeessa luki 8min. Voiko sitä vielä syödä.

Hienostihan se meni! Lapset nukkuivat ihan rauhallisina vuoteissaan, kun kävin "parilla" tuossa 15 min kävelymatkan päässä. On se ihanaa kun kasvavat, vielä muutama vuosi jäljellä omaa aikaa, sitten kai täytyy alkaa vahtimaan, jotta jaksavat koulussa..

Naapurin äiti ei ole ikinä kallen ja jussin kans ulkona:O???miksi. Naapurista kuuluu ilta7 jälkeen kauheeta lapsen itkua ,pitäskö ilmoittaa sossuun? ystäväni lähtee juomaan ja lapsi vasta 9kk:O. Tekisittekö ls-ilmon jos 7vuotias yksin illalla kahdeksalta ulkona? Kallella 5mustelmaa jalssa,teenkö ls-ilmon?

Lähden viikonlopuksi tyttöporukalla risteilylle. Antakaa vinkkejä, mitä ruokia tekisin jääkaappiin, että 4-vuotias pystyisi ne itse lämmittää mikrossa?

Aviomies ei hyväksy mun uutta poikaystävää.

Naapuri valittaa, vaikka lapset kaivelee ihan kiltisti kuoppia niiden pihalla.

Annan lapselleni unilääkettä joka ilta, yöt ihanan rauhallisia.

Vinkki miten tutista eroon, hiero sitä kissanpissaan! Toimi meillä.

Lapseni puri kynsiään, kipsasin sormet kuukaudeksi!

Yhteistyössä