Keksi itsellesi tavanomaisempi nikki!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Peyote

Vieras
Tää on tällänen leikki, keksitään oikein tosi tavisnikkejä tähän näin, niin sitten jos joku haluaa rekisteröityä, niin ei tartte itse keksiä.

Miehille sopivia on esimerkiksi:
Mies
Mies69
mies
isi
Isukki
Iskä82

naisille sopivia
Peetunäiti
äitikkä66
viidenäiti
mamma
Mami
Vaimo94

Eikö kivoja.

[QUOTE="vierailija";29311676]Sulla on aina näitä tavanomaisia huumeisiin liittyviä nickejä. Tässä vois olla pari ehdokasta, kun taas päätät vaihtaa! :)

HeroinLady
LSD-telkkari
pikkusienestäjä
Miss Silokki
VauhdikasElämä[/QUOTE]

Noi on jo aika värikkäitä, ei sovi äidille tollaset ollenkaan.

Keltamo olisi hyvä varmaan myös.

Toi mammatar on kyllä aika hyvä.:xmas:

Mun piti ihan googlata sun nikki, mitä se tarkoittaa ja uskomatonta kyllä mä jopa tiesin tuon meskaliinikaktuksen. :D

Miksi sä valkkasit tuon nikin, et varmaan kuitenkaan mikään päihteidenkäytön fanittaja ole?

Ja miltä sä maistut sun miehen mielestä? Ootko katkera tai karvas?

Wikipedia sanoo:

"Kaktus maistuu karvaalta, mutta intiaanien mukaan siinä maistaa itsensä, ja mitä puhtaammaksi tulee sitä makeammalta Peyote maistuu."

[QUOTE="vierailija";29311676]Sulla on aina näitä tavanomaisia huumeisiin liittyviä nickejä. Tässä vois olla pari ehdokasta, kun taas päätät vaihtaa! :)

HeroinLady
LSD-telkkari
pikkusienestäjä
Miss Silokki
VauhdikasElämä[/QUOTE]

:D Nää oli hyviä.

LSD-telkkari ja pikkusienestäjä. :D :D *Repskops ja kolahdus*

Mun piti ihan googlata sun nikki, mitä se tarkoittaa ja uskomatonta kyllä mä jopa tiesin tuon meskaliinikaktuksen. :D

Miksi sä valkkasit tuon nikin, et varmaan kuitenkaan mikään päihteidenkäytön fanittaja ole?

Wikipedia sanoo:

"Kaktus maistuu karvaalta, mutta intiaanien mukaan siinä maistaa itsensä, ja mitä puhtaammaksi tulee sitä makeammalta Peyote maistuu."

Oikeestaan mä luin silloin tuon kuvauksen. Miehen mielestä tietysti maistun hyvältä. Monen muun mielestä olenkin sitten kitkerä tyyppi.

Wikipedia sanoo:

Sirkkiksellä on noita nikkejä ollu vuosien mittaan useampia :whistle: aina välillä yritti palata palstalle uudella profiililla salaa mutta kirjoitustyyli paljasti.... nyt ei oo kai enää yrittäny... Peyote on ollu jo pitään.

[QUOTE="viera";29311706]Sirkkiksellä on noita nikkejä ollu vuosien mittaan useampia :whistle: aina välillä yritti palata palstalle uudella profiililla salaa mutta kirjoitustyyli paljasti.... nyt ei oo kai enää yrittäny... Peyote on ollu jo pitään.[/QUOTE]

En mä mitään salaa yrittänyt. Jos oisin yrittänyt salaa, oisin ollut joku äitiliini-nikkinen.

Niin mut miksi sä valitsit tuon nikin, miksi Peyote, mistä se tuli?

Ootko entinen päihderiippuvainen?

Oisin halunnut laittaa nimekseni Kama-Milla, kun juon kamomillateetä, mutta sitten ajattelin, että joku inkkarityyppinen olisikin kiva. Ei oikeesti näilä mitään syvempää merkitystä ole. Sattumalta nyt vaan ollut tämmösiä. Sillä huumekoirallakin oli semmoinen tarina, että mun veli oli kuullut pienenä huumekoirista ja sitten se syötti mun siskolle keksejä ja sanoi että ota, koira, huumekeksi. Tuli vaan se tarina mieleen ja se oli musta hyvä nikki.

En mä mitään salaa yrittänyt. Jos oisin yrittänyt salaa, oisin ollut joku äitiliini-nikkinen.

Höpö höpö, aina ku olit järkänny jonkun isomman haloon... aiemmin kirjoittelit hyvin provosoivia juttuja niin vaihdoit nikkiä ja yritit kirjotella muka uutena palstalla mut aika äkkiä jäit kiinni kirjoitustyylin perusteella. Sulla on nikit vaihtunu useita kertoja vuosien mittaan. Ja oot kirjotellu myös parilla nikillä yhtä aikaa ainaki aiemmin.

[QUOTE="viera";29311725]Höpö höpö, aina ku olit järkänny jonkun isomman haloon... aiemmin kirjoittelit hyvin provosoivia juttuja niin vaihdoit nikkiä ja yritit kirjotella muka uutena palstalla mut aika äkkiä jäit kiinni kirjoitustyylin perusteella. Sulla on nikit vaihtunu useita kertoja vuosien mittaan. Ja oot kirjotellu myös parilla nikillä yhtä aikaa ainaki aiemmin.[/QUOTE]

Joo, olen monesti vaihtanut nikkiä, jos oon saanut liikaa roikkuvia kärpäsiä. Sä alat vähän vaikuttaa nyt sellaselta roikkujalta.

Yhteistyössä