Kekckman vaihda avatar.

  • Viestiketjun aloittaja anteeksnytvaan
  • Ensimmäinen viesti
.vieras.
No etsikää nyt sitten, etsikää oikein kissojen ja koirien kanssa niitä kaikista pahimpia nettimokiani, jotka on tehty maniavaiheen aikana kun en pitänyt huolta lääkityksestäni, ja tuokaa ne todistusaineistoksi tähän threadiin, jos johonkin tällä tominnallanne haluatte pyrkiä. Mutta älkää vaan vahingossakaan tuoko minusta mitään positiivista julki.
Ei taida oikein positiivista materiaalia löytyä. Kirjoitukset ovat sinun näppikseltäsi tekosyistä huolimatta.
 
"Narsissi"
En ota kantaa Keckman:in juttuihin sen enempää, mutta minusta on mukava lukea muitakin perusteluita kuin ainaisia yhden lauseen "olen oikeassa, sä väärässä", joita täälläkin on paljon....

Ja mielestäni on kiva, että joku tavallisen näköinen pitää omaa kuvaa esillä... Tuntuu, että nykyään kuvan voi laittaa julkiseen jakoon jos se on oikein imarteleva ja muistuttaa etäisesti kuvassa olevaa henkilöä....
 
Mitä haet tältä palstalta? Mitä odotat saavasi?
Siihen olen yhden vastauksen jo antatut. Olen aloittanut itse täällä kaksi threadia, joista toinen oli otsikoitu "ykplus nolla", jossa kerroin miksi olen täällä, tosin ensisijainen syy oli melko yksinkertainen: eksyin tänne jonkin Google-haun takia. Tänään panin käytäntöön jälkikäteen sellaisen vahvan motiivin minun täälläkin ololle, että minulla on yksi melko tärkeä ystävyyssuhde ja lähetin hänelle tietoa, että tällä hetkellä olen sellaisessa kaksplus -lehden keskustelupalstalla vaikuttamassa. Annoin hänelle linkit viesteihini, jotta ystäväni pääsisi lukemaan minun kirjoituksia. Minusta on tärkeää, että ystävät tuntevat toisensa hyvin ja tällä tavalla voin käyttää tätäkin keinoa hyväkseni.
 
"OMG"
Tänään panin käytäntöön jälkikäteen sellaisen vahvan motiivin minun täälläkin ololle, että minulla on yksi melko tärkeä ystävyyssuhde ja lähetin hänelle tietoa, että tällä hetkellä olen sellaisessa kaksplus -lehden keskustelupalstalla vaikuttamassa. Annoin hänelle linkit viesteihini, jotta ystäväni pääsisi lukemaan minun kirjoituksia. Minusta on tärkeää, että ystävät tuntevat toisensa hyvin ja tällä tavalla voin käyttää tätäkin keinoa hyväkseni.
Siis ootko sä tosissas? :O Ei pahalla, mutta sun "ystävää" tuskin hirveesti kiinnostaa. Myötähäpeä varmaan eniten pinnalla jos se tänne nyt sun kutsusta tulee lukemaan näitä sun ämmänhaukkumis-viestejä ja pedofiilijuttuja. Voi apua.
 
Miksi valitsit itsellesi mielenterveyssairauden?

Eräässä ketjussa kun väitit että jokainen valitsee mihin elämässään sairastuu..
Olen monien kohtalon oikkujen takia ajautunut sellaiseen. Enkä kadu ja harmittele sitä yhtään. Kuten Salvador Dali on sanonut: "Viekää minulta hulluuteni, niin te viette minulta kaikki!!" Olen tännekin jo aimemmin kirjoittanut, että jos saisin valita että olisinko ollut koko elämäni terve vai ainakin väliaiakisesti hullu, niin olisin ehdottomasti valinnut maanis-depressiivisyyteni. Se on antanut minulle paljon kokemuksia. voimakkaita tunteita ja käytännössäkin njohdattanut minut tilanteisiin, joista en muuten olisi ehkä päässyt nauttimaan, kuten tutustumaan mielisairaaloissa toisiin mielenkiintoisiin hulluihin. Ja erästä nykyistä tärkeää ihmissuhdetta minulla ei edes olisi, ellen olisi v.2012 joutunut Auroraan, jolloin fb-päivityksestäni eräs ihminen menneisyydestäni näki, että olen siellä ja pyysi saada tulla vierailulle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihan hyvällä vaan;30670727:
Jos sulla on kaksisuuntainen, niin kannattaisiko maniavaiheen aikaan lopettaa koko netin käyttö?

Ja jos rekisteröityy tällaisille palstoille, niin pysytellä ihan anonyymina? Ei kuvaa, ei nimeä jne
Miksi helvetissä?

Julkisella keskustelupalstalla kukaan ei ainakaan fyysisesti pysty vahingoittamaan ketään.

Ja miten ihmeessä on jotenkin "parempi" olla rekisteröitymättä ja pysytellä anonyyminä?

Palstalle on pesiytynyt useampikin anonyymi, joilla joko diagnoosi on tekemättä tai lääkkeet ottamatta. Mikä siinä on parempaa?
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
[QUOTE="OMG";30670765]Siis ootko sä tosissas? :O Ei pahalla, mutta sun "ystävää" tuskin hirveesti kiinnostaa. Myötähäpeä varmaan eniten pinnalla jos se tänne nyt sun kutsusta tulee lukemaan näitä sun ämmänhaukkumis-viestejä ja pedofiilijuttuja. Voi apua.[/QUOTE]

Vastasi, että että "ok", kun kysyin että haluasitko lukea. Seurasi toilailujani aiemmin fb:n kaksisuuntaisten ryhmässäkin kunnes sain sinne porttikiellon. Mitä ihme pedofiilijuttuja???! Mitä olen kirjoittanut sellaista, mistä minua voitaisiin syyttää taipumuksesta pedofiliaan?
 
no edelleen sama
Miksi helvetissä?

Julkisella keskustelupalstalla kukaan ei ainakaan fyysisesti pysty vahingoittamaan ketään.

Ja miten ihmeessä on jotenkin "parempi" olla rekisteröitymättä ja pysytellä anonyyminä?

Palstalle on pesiytynyt useampikin anonyymi, joilla joko diagnoosi on tekemättä tai lääkkeet ottamatta. Mikä siinä on parempaa?
No jos yhtään olet ketjua lukenut, niin keckman kertoi tehneensä huonoa mainetta netissä maniavaiheen aikana. Jos ei tällaista mainetta netissä halua, kannattaa se netin käyttö lopettaa kokonaan maniavaiheen aikana.

Tai jos rekkaa itsensä tällaiselle palstalle, eikä halua että puhutaan näistä aiemmin tehdyistä kirjoitteluista, ei kannata laittaa naamaansa ja nimeään näkösälle vaan kannattaa pysytellä anonyymina. Nyt Keckman on leimattu tällä palstalla noiden kirjoitteluidensa tähden, joita kukaan ei olisi saanut selville ilman naamakuvaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30670786:
Ihan tullivirkailijoita ajatellen en ole edes käynyt ulkomailla nykyisen passini aikana kuin kerran
aattelin vaan että olisin saattanu kerranki nähdä jotain unta, vaikka sitten painajaisia.
en muista koskaan nähneeni mitään unia.
:xmas:
 
Jep. Tätä mietin jo pari päivää sitten kun katselin kuinka auliisti Keckmann jakeli tietoa itsestään. Nyt sitten kaivetaan kaikki loka ja levitetään se kaikkien nähtäville. Eikä tainnut edes viikkoa mennä....

Nyt on syytä ehkä vetää vähän matalampaa profiilia. Ja seuraavalla kerralla jätä kertomatta itsestäsi noin paljon. Tämä on oikeasti raaka paikka vaikka ensi alkuun vaikuttaakin paljon kiltimmältä meno kuin monessa muussa paikassa. Tänne pesiytyy kaikenlaiset ongelmatyypit jotka paremman tekemisen puutteessa viettävät aikansa etsien paskaa toisista kirjoittajista.
 
"nanna"
Hei Keckman. Pysy vaan palstalla, kyllä sun kommentit on ainakin perusteltuja, eikä niitä jo aiemmin mainittuja oikein/väärin väittelyitä.

Mulle on ihan sama mitä kukakin on aiemmin kirjoitellut.
 
Kysymys
Väärä sana, sori, ilmaisemassa itseäni ja ajatuksia, joita lukemalla hän oppii ehkä tuntemaan minua paremmin. Ja jonkinlaisen vaikutkusen kai minä täälläkin olen saanut aikaiseksi, kun tämä on jo toinen threadi, jossa ole aiheena. Eiös elämä ja itseilmaisu ole pelkkää maailmaan vaikuttamista?
Okei ja onhan se tietysti :)

Pidän kuitenkin melko arveluttavana kertoa netissä niin avoimesti, omalla nimellä ja kuvalla, hyvinkin arkaluonteisia asioita itsestä. Maailma kun on täynnä pahuutta, jos sitten toki paljon hyvääkin.

Toivon, että pystyt sairaudestasi huolimatta elämään hyvää elämää ja saamaan ehkä sitten tältäkin palstalta jotakin, mistä sinulle on iloa, kenties jopa hyötyä.
 

Yhteistyössä