Kekckman vaihda avatar.

  • Viestiketjun aloittaja anteeksnytvaan
  • Ensimmäinen viesti
jooh.
Keckman on vitun ärsyttävä tyyppi. Sillä on joku ongelma lesbojen suhteen, koska häiriköi yhdessä vaiheessa jatkuvasti Suomi24:n lesbo -palstalla. Täys idiootti koko tyyppi.
 
hehh...
Näyttääkö tutulta..? Aika hirveetä tekstiä!

"Sama idiootti=Minttu Hapuli, joka ei voi syyttää minua mistään saatana
muuta kuin akkamaisella ämmämäisellä kieroilulla ja jos se alkaa häntä
itseään pelottamaan niin syy ei ole minussa.

Niin, siis joudun tietysti menemään oikeuskäsittelyyn jonne se suomalainen
aivoton hävettävä ämmän paska (mistäs se sitä tietää, kun ne ovat kaikki
samanlaisia - ja onhan niillä syytäkin koska suomalaiset miehet ovat niin
paskoista perseistä)

Ja tuollainen alusta alkaen kitissyt nariseva neurootikko ämmän
jälkeläinen alkaa minua syyttämään vittu netti räyhäämisestä ja tuomarit
ja lautamiehet nyököttää ja ämmän paska näytytelee niinku asiallista ja
rauhallista ja pelaa totuudesta mitään välittämätä peliään vain oman
egonsa ja sairaan narsisminsa säilyttämiseksi.

Minä en edes kitise tässä. minä puhun asiaa, mutta jos on niin pieni
aivokapasiteetti ja niin sokea tajunta kuin tuolla paskalla (nimittelyni
eivät ole yhtään sen asiattomampia kuin hänen käytöksensä netissä. Ja sen
tietävät kaikki jotka ovat vaivautuneet ryhmäegoleikkien ulkopuolleta
asiaan paneutumaan)

Niin, siis ei vittu huvita yhtään mennä tuollaisten juoruämmien jotka
vedättävät epärejhellisinä halveksuttavina haisevina ns. normaali ihmisinä
tuomareita ja poliisia, ksoka he ovat samalla puolella ja yhtä sokeita.
Jos vaivautuisin, niin voittaisin oikeuskäsittelyt mutta miten minä voin
vaivautua ja hoitaa asiaani oikeuskäsittelyssä, koska halveksin koko
paskaa. Koko juorukerhoa: poliiseilel hame päälle ja kylän
akkajuorukerhoon vaan.

--
Petri Keckman"
 
"Juulianna"
Täys idiootti koko tyyppi.
Peesi. Asian huomasi jo ihan parin viestin perusteella kun tyyppi tuli tänne. Väittää olevansa älykäs (korkea äo omien väitteiden mukaan), mutta todellisuudessa tyyppi vaikuttaa todella yksinkertaiselta. Huomaa myös, että hänellä on mielenterveysongelmia ja sen onkin itse kertonut. Sontaa näppikseltään suoltava itseään älykkääksi luuleva vähämielinen on rasittava tapaus keskusteluissa.
 
Ehkä neljän vuoden kuluttua, kun joudun ottamaan uuden passikuvan uutta henkilökorttia varten. Tämä on noin vuoden vanha. Vaan eipähän tuokaan ole realistinen naamakuva minusta, vaan valehtelee, sillä minulla on silmälasit ja passikuvassa niitä ei saa käyttää.
Passikuvassa saa käyttää silmälaseja. Ne vaan eivät saa estää silmiä näkymästä.

Sitä vaan ihmettelen suuresti miten joku voi tietää miltä pedofiili näyttää? Tai murhaaja. Tai talousrikollinen. Semmoiselle kyvylle olisi viranomaisilla käyttöä.

Keckman on ilmeisesti avatarissaan passikuvallaan? Jos tuon näköinen mies eksyy nurkkabaariini, niin kyseessä on ihan tavallisen näköinen keski- ikäinen äijä. Ei hullumpi kuin muutkaan. Siellä on huomattavasti hullummankin näköisiä otuksia ja osa heistä on nuoria ja kauniita naisia.

Ainii. Että kenenkään ei tartte käynnistää väittelyä silmälasien käytöstä passikuvassa, niin tossa on poliisin ohjeet:

Ilmeet ja asusteet
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Juulianna";30670681]Väittää olevansa älykäs (korkea äo omien väitteiden mukaan), mutta todellisuudessa tyyppi vaikuttaa todella yksinkertaiselta.[/QUOTE]

Tottakai puolustauduin ja otin aiheen esille sen jälkeen kun joku toinen otti älykkyyteni puheeaiheeksi sanomalla, että en ole penaalin terävin kynä.
 
Epäilys heräsi ja piti vähän googletella: linkin Keckmannilla ei ainakaan ole kaikki varpuset pesässään: idioottit asialla
No etsikää nyt sitten, etsikää oikein kissojen ja koirien kanssa niitä kaikista pahimpia nettimokiani, jotka on tehty maniavaiheen aikana kun en pitänyt huolta lääkityksestäni, ja tuokaa ne todistusaineistoksi tähän threadiin, jos johonkin tällä tominnallanne haluatte pyrkiä. Mutta älkää vaan vahingossakaan tuoko minusta mitään positiivista julki.
 
heh...
mulle on ihan sama onko sulla ollu manivaihe päällä vai ei, mutta se miten sä esimerkiksi naisista puhut niin riittää hyvin tuomitsemaan sut täysin paskaksi tyypiksi.
 
ihan hyvällä vaan
Jos sulla on kaksisuuntainen, niin kannattaisiko maniavaiheen aikaan lopettaa koko netin käyttö?

Ja jos rekisteröityy tällaisille palstoille, niin pysytellä ihan anonyymina? Ei kuvaa, ei nimeä jne
 

Yhteistyössä