Keittiötarvikkeita pienellä vaivalla, esim Antonio Citterio -juustoveitsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elma80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Elma80

Uusi jäsen
29.11.2014
28
0
1
"Ideakeittiö on aivan uudenlainen ruokayhteisö, joka palkitsee aktiivisuudestasi. Osallistumalla keskusteluun ja jakamalla ruokatietämyksesi kanssamme ansaitset pisteitä, jotka voit vaihtaa laadukkaisiin keittiövälineisiin Ideakeittiön pistekaupassa."

Haluaako joku liittyä kauttani Ideakeittiöön? Kaverin kautta liittymisessä on se etu, että molemmat saavat siitä hyvästä 500 pistettä. Eli jos laitat minulle yksityisviestin kautta sähköpostiosoitteesi, niin lähetän sinulle kutsun liittyä Ideakeittiöön. Jos liityt sähköpostiisi tulleen kutsulinkin kautta saat tilillesi heti 500 pistettä.

Nyt pistekaupassa on Antonia Citterio -ruokailuväleitä, teräskulhoja, functional-form-leikkuulautuja, Sarpanevan pata jne.

Tästä voi kurkata palkintoja https://www.ideakeittio.fi/pistekauppa

Tässä linkki pääsivulle https://www.ideakeittio.fi/

Ideakeittiöön voi liittyä ilman kutsuakin, mutta silloin ei saa 500 pistettä. Eli jos haluatte aloituspisteet niin laittakaa mulle yv:nä s-postiosoite, johon kutsun voi lähettää.

Jos kutsuu kaverin saa 500 pistettä, niitä voi kutsua 5 viikossa. Jos laittaa kuvan lounaastaan saa 50p, keskustelualoituksesta 25p, reseptistä 100p ja aina on vaihtuvia tehtäviä lisäksi, nyt saa 400 P keiton kuvasta. Tässä jotain esimerkkejä. Joka päivä saa pisteitä helposti noin 200 jos ei kutsu kavereita, silloin saa enemmän.

en käytä reseptejä, pitäis alkaa laittamaan muistiin mitä millonki laitan ruokaan.
mutta onko siellä kiihkeitä tappeluita siitä miten ruoka tehdään "oikein".
:D

Noh, kylläpä minä aikaani turhempaankin olen käyttänyt. Voisin kokeilla, pistän sinulle yv:tä.

Vierast:lle, eiköhän se ole fiksu käytäntö aina kun jotain virtuaalisestikkin allekirjoittaa :)

Onpa kiva kun täällä mainostetaan ja sitten paikalle tulee paskapäitä. Ideakeittiö on ollut mukava sivusto, mutta ei varmasti ole sitä kauaa. Ja onpa todella fiksua kerätä pisteitä itselleen hankkimalla sinne jäseniä ympäri nettiä. Olisit kunnollinen kokki ja keräisit pisteesi kirjoittelemalla ja laittamalla reseptejä ja kuvia.

Mitä luulet, hyötyykö ideakeittiö siitä jos sinne saa uusia jäseniä? Miksi muuten ne antaisivat siitä 500 P. Itsekin tulin ideakeittiön nettipalstan kautta. Muuten en olisi siitä tiennytkään. Olen kiitollinen sille joka laittoi ilmoituksen siitä nettiin että pääsin mukaan.

Yhteistyössä