Ilmaisia lahjoja Ideakeittiöstä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elma80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Elma80

Uusi jäsen
29.11.2014
28
0
1
"Ideakeittiö on aivan uudenlainen ruokayhteisö, joka palkitsee aktiivisuudestasi. Osallistumalla keskusteluun ja jakamalla ruokatietämyksesi kanssamme ansaitset pisteitä, jotka voit vaihtaa laadukkaisiin keittiövälineisiin Ideakeittiön pistekaupassa."

Haluaako joku liittyä kauttani Ideakeittiöön? Kaverin kautta liittymisessä on se etu, että molemmat saavat siitä hyvästä 1000 pistettä. Eli jos laitat minulle yksityisviestin kautta sähköpostiosoitteesi, niin lähetän sinulle kutsun liittyä Ideakeittiöön. Jos liityt sähköpostiisi tulleen kutsulinkin kautta saat tilillesi heti 1000 pistettä. Jos sen jälkeen saat itse esim. 2 uutta ystävää mukaan olet jo ansainnut tuon keittiöpyyhkeen.

Tästä voi kurkata palkintoja https://www.ideakeittio.fi/pistekauppa

Tässä linkki pääsivulle https://www.ideakeittio.fi/

Ideakeittiöön voi liittyä ilman kutsuakin, mutta silloin ei saa 1000 pistettä. Eli jos haluatte aloituspisteet niin laittakaa mulle yv:nä s-postiosoite, johon kutsun voi lähettää.

Siellä on se idefoorumi, eli siellä juttelemalla (aloittamalla keskustelun tai vastaamalla muille) saa pisteitä, pisteitä saa myös jos tekee reseptin tai lataa kuvan lounaastaan. Lisäksi on erilaisia tehtäviä joista saa pisteitä ja nyt joulukuussa alkaa joulukalenteri josta saa pisteitä. Siellä on joka päivä joku tehtävä josta saa pisteitä. Kaikki tapahtuu nimimerkin suojissa eli henkilölisyys ei paljastu muille. Pisteitä saa myös jos kutsuu ystäviä mukaan tai linkkaa sivun blogiinsa jne, paljon eri keinoja saada pisteitä. Joulukuussa saa vissiin kaikki pisteet tuplana.

Olen ollut itse vasta noin kuukauden jäsenenä ja saanut jo kerättyä tuon keittiötarvikesetin ja teema-astiat. Eli aika nopeasti tulee pisteet. Semmoinen juttu vielä, että pisteet tulee nyt tuplana tammikuun alkuun saakka, mutta on vähän epäselvää tuleeko ne tuplana myös kaverille vai vain kutsujalle. Ilmoitelkaa tähän tai minulle että oletteko saaneet 500 vai 1000 pistettä? Ihan vaan etten puhu läpiä päähäni ja lupaa 1000 jos tuleekin 500... Kiitos kaikille jo liittyneille, kerään tuota yrttisysteemiä varten pisteitä ja jokainen piste on erittäin arvokas ja lähempänä tavoitetta :)

Hyvä tietää että sait 1000 pistettä. Mullakin kävi noin alussa että yritin vaihtaa salasanaa, mutta siihen riittää että laitat vaan pelkästään nimimerkin ja yhden kerran sen salasanan. Siinä se määrittyy samalla. Eli älä yritä vaihtaa kun sulla ei vielä ole salasanaa. Eli jätä ne vaihtokohdat vaan tyhjiksi. En tiedä osasinko selittää oikein. Jos ei onnistu niin kysy uudelleen.

Laitoin sinulle kutsun, lillukka63. Kiva Marleena että pisteet karttuvat! Niitä saa mielestäni kerättyä aika nopeasti, ihan vaan vaikka jutustelemalla ja tänään sai pisteitä kun laittoi joulukalenteristaan kivaa. Helppoa.

Hei Onkos..., olen tilannut tuotteen, mutta se ei ole vielä tullut. Tänään tuli postista pakettikortti, en tiedä mihin se on, mutta ilmoittelen täällä jos se oli Ideakeittiöstä. En usko että tuo on huijausta.

Ei se ollutkaan Ideakeittiön pakettikortti vaan ihan muu, vielä odottelen siis.
Jos joku haluaa vielä liittyä niin voi laittaa spostin myös suoraan ketjuun niinkuin jotkut ovat tehneet. Nyt siellä on tosi paljon tehtäviä, esim. joulutortun ja kynttilöiden kuvaus, piparkakkukisa jne. Aika helposti tulee pisteitä.

[QUOTE="Marleena-83";30503027]Tuleeko noihin lahjoihin kuitenkin postikulut vai onko täysin ilmaiset? Itsellä on jo 4218 pistettä. :)[/QUOTE]

Asiakaspalvelusta kysyin samaa ja vastasivat että ei tule postikuluja tms.

Itse laitoin eilen tilaukseen kynttilälyhtypaketin (johon muuten tulee kaksi tuikkuastiaa) ja sakset.

Yhteistyössä