Ilmaisia lahjoja Ideakeittiöstä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elma80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Perjantaina hain postista nuo pistekaupan lahjat. Teema-lautassetti tuli hienossa laatikossa ja sitten tuo keittiötyövälinesetti tuli myös. Molempia jo käytetty. Teemalautanen teepussin alusena (ja jouluna kattauksessa kaikki 3) ja kauhaa olen käytänyt puuron tekoon. On hyvä, kun siinä on silikonireunat. Vispiläkin vaikuttaa hyvältä kun voi käyttää teflonilla ja sivellin myös. Eli ei ollut huijausta!!

Eikös noihin voi liityttää vaan 5henkilöä/vk ja sen jälkeen ei saa pisteitä ennen kuin seuraavalla viikolla. Jos tulee tuo yli 5 täyteen niin minäkin voin liityttää tällä viikolla vielä 3-4henkilöä. Itse tilasin sen Sarpanevan 200euron padan:)

Joo 5 henkilöä viikossa. Ilmoitan sitten harmaa idea tässä ketjussa, jos tulee 5 täyteen niin voit sitten lisätä loput :). Kaksi olen jo tällä viikolla lisännyt eli 3 vielä mahtuisi messiin. Tuntuu vaan ettei kovin moni tästä innostu, miksiköhän? Onko ihmisillä jo liikaa keittiötavaraa?

Joo 5 henkilöä viikossa. Ilmoitan sitten harmaa idea tässä ketjussa, jos tulee 5 täyteen niin voit sitten lisätä loput :). Kaksi olen jo tällä viikolla lisännyt eli 3 vielä mahtuisi messiin. Tuntuu vaan ettei kovin moni tästä innostu, miksiköhän? Onko ihmisillä jo liikaa keittiötavaraa?

Eivät vaan tajua, että helpolla saa keittiötavaraa ja vielä laadukasta! Sarpanevan patojakin oli tullut taas lisää ja kyllä ne Hackmanit sekä Fiskarsit jne. on siellä tosi laadukkaita sekä todella helposti saa niitä. Uusi jäsenhän saa jo heti 6000 pistettä siitä, että itse liittyy ja saa 5 kaveria liittymään. Itse sain näin päivässä ja hyvin nopeasti pisteitä rutkasti.

Yhteistyössä