T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se riippuu ihan siitä, mitä tarkoitat "enemmällä kokemuksella". Olen ollut pakanauskovainen jo vuosia, suomenuskoinen siitä noin kolme vuotta. Henkimaailma on kuulunut elämääni lasuudestani lähtien, mutta vasta nyt viimeisen kymmenen vuoden ajan olen alkanut kiinnittää siihen huomiota ja viimeisten viiden vuoden ajan se on tullut osaksi jokapäiväistä elämääni.Alkuperäinen kirjoittaja Valtsu harmailee:Mä änkään kans tähän ketjuun, koska mua taas kiinnostaa noi henkimaailman jutut, onko sulla Keittis niistä enemmänkin kokemusta?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Se riippuu ihan siitä, mitä tarkoitat "enemmällä kokemuksella". Olen ollut pakanauskovainen jo vuosia, suomenuskoinen siitä noin kolme vuotta. Henkimaailma on kuulunut elämääni lasuudestani lähtien, mutta vasta nyt viimeisen kymmenen vuoden ajan olen alkanut kiinnittää siihen huomiota ja viimeisten viiden vuoden ajan se on tullut osaksi jokapäiväistä elämääni.Alkuperäinen kirjoittaja Valtsu harmailee:Mä änkään kans tähän ketjuun, koska mua taas kiinnostaa noi henkimaailman jutut, onko sulla Keittis niistä enemmänkin kokemusta?
Käväisin vanhusten luona iltakahvilla, joten vastaan vasta nyt. Henkimaailma näkyy jokapäiväisessä elämässäni siten, että pidän mieleni aina avoinna hengille. Joskus henget neuvovat, mitä mun kannattaa tehdä ja mitä ei. En suututa henkiä käytökselläni. Lasken voimaeläimet kuuluvaksi henkiin, joten niiden kanssa olen tekemisissä. Edellä mainittu kuuluu keskeisenä osana mun uskooni.Alkuperäinen kirjoittaja Valtsu harmailee:Millä lailla se näkyy jokapäiväisessä elämässäsi?