Keittiö kodin sydän?

pitkä kiekko

Aktiivinen jäsen
04.01.2006
1 085
0
36
Meillä jotenkin tuppaa väki aina kerääntymään samaan aikaan, samaan paikkaan - eli keittiöön!!! Tuntuu, että keittiössä olis kyltti "BAR IS OPEN" - päällä koko ajan?? Onko muilla tätä?
Kun olen saanut kuopuksen syötettyä, tulee esikoinen siihen ja pyytää ruokaa vaikka vasta 10 min aiemmin on kieltäytynyt tarjotusta ateriasta. =) Tänään varsinkin oli suuri tungos köökissä, kun olin paistanut pannukakkua, niin siihen tuli mieskin pummimaan, jotta mitäs hyväntuoksuista täällä tänään on. Pakko oli murjaista vitsinä, että mie tietty!! =)
Taitaa olla keittiö kodin sydän, ainakin meillä.

Kyllä meilläkin ollaan eniten keittiössä. Joskus huvittaa, kun kaikki kyläilyvieraat ei ole meillä muualla käyneetkään. Minä kun olen lähes aina kyökin puolella, niin siinä ne vieraatkin sitten istuvat seuraamassa touhujani ja odottelevat samalla kahvia =) Onneksi on aika tilava keittiö =) Jos talon itse rakentaisin, niin siinä olisi kyllä tupakeittiö.

joo, meillä tehdään ison pirtin pöydän ääressä läksyt, ompelutyöt, askartelut, leipomiset ja meillä on pyykkikonekin keittössä eli apukeittöhommatkin sujuu samassa tilassa. tosi suosittu paikka on meillä kans siis keittiö...ja tietty meikä-maman uunista tupsahtaa harva se päivä jotain mukavaa. ja jos lihaa paistan, kolme kissa tuijottaa intensiivisesti.

paha sotku. meillä ei viihdytä keittiössä. pakolliset ruuat teen ja tiskikonetta käytän, muuten en keittiössä pyöri. keittiössä toki syödään ja vatsat täysinä siirrytään olohuoneeseen tai tupaan kuten sitä nimitämme.
meillä on tuvassa iso pöytä jonka ääressä piiretään ja touhutaan ja sit mukavat sohvat ja nojatuolit ja tietskari ja telkkari ja lasten lelutkin kulkeutuu tänne, takka jota lämmitämme joka päivä. kyllä tämä olohuone niinku jotku nimittää on meidän kodin sydän

Yhteistyössä