Keitin teetä ja syön mummun leipomaa pullaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen vähäv kade. mummuni kuoli muutama vuosi sitten. arvosta mummuasi kun hän on vielä täällä.

Arvostan ilman muuta! Käyn lasten kanssa vähintään kerran viikossa siellä. se on lastemme ihan lempparipaikka. Pappa jaksaa leikkiä ja mummu tarjoaa kaikkia herkkuja aina. Ihana käydä siellä enkä pysty edes ajattelemaan sitä, että yhtäkkiä ei olisikaan mummulaa missä käydä. :(

Mäkin arvostan mummua, se on ihana, ja on upeaa että se yrittää skarpata nyt papan poismenon jälkeen.

Mutta olen silti järjettömän kiitollinen, että mun kettiön pöydällä on pussi mun, eikä mummun leipomia pullia.
Jos ne olis mummun tekemiä, saisin tilailla itselleni tekohampaita heti, kun harkitsisin niiden syömistä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Mäkin arvostan mummua, se on ihana, ja on upeaa että se yrittää skarpata nyt papan poismenon jälkeen.

Mutta olen silti järjettömän kiitollinen, että mun kettiön pöydällä on pussi mun, eikä mummun leipomia pullia.
Jos ne olis mummun tekemiä, saisin tilailla itselleni tekohampaita heti, kun harkitsisin niiden syömistä :laugh:

:D

Yhteistyössä