T
"toope"
Vieras
Käymme usein lasten kanssa äidilläni ja joka ikinen kerta hän tuputtaa minulle lättyjä, hilloa, pullaa, leipää, lihapullia, hedelmiä, mehua, keksejä ja kaikkea mitä EN voi syödä.
Olen yrittänyt kauniisti sanoa etten voi syödä mitään mitä söin ennen. Jos syön siivun pullaa, niin illaksi haen jo suklaalevyn sipsipussin ja limsan kera. Pakko oli siis laittaa kerrasta poikki. Lisäksi olen sanonut että syön nyt vain 20g hh ja otan ne mieluummin jostain terveellisemmästä.
En ole läski, mutta 5kg on pudotettavaa. Äitini laskee päiviä karppaukseni lopettamiseen... Kuitenkaan en aijo koskaan palata siihen että syön pelkkiä hiilareita kaiket päivät. En halua olla vanhempanakaan lihava. Tämä on elämäntaparemontti. Lapsuuden kodissani joka päivä sai karkkia, sipsiä, limua, pullaa, keksejä ym. En halua omille lapsille opettaa tuota tapaa ja äitini ei ymmärrä, vaan tuputtaa lapsille kahta kauheammin herkkuja yms paskaa. Seuraavaksi on pakko sanoa jo rumasti!
Olen yrittänyt kauniisti sanoa etten voi syödä mitään mitä söin ennen. Jos syön siivun pullaa, niin illaksi haen jo suklaalevyn sipsipussin ja limsan kera. Pakko oli siis laittaa kerrasta poikki. Lisäksi olen sanonut että syön nyt vain 20g hh ja otan ne mieluummin jostain terveellisemmästä.
En ole läski, mutta 5kg on pudotettavaa. Äitini laskee päiviä karppaukseni lopettamiseen... Kuitenkaan en aijo koskaan palata siihen että syön pelkkiä hiilareita kaiket päivät. En halua olla vanhempanakaan lihava. Tämä on elämäntaparemontti. Lapsuuden kodissani joka päivä sai karkkia, sipsiä, limua, pullaa, keksejä ym. En halua omille lapsille opettaa tuota tapaa ja äitini ei ymmärrä, vaan tuputtaa lapsille kahta kauheammin herkkuja yms paskaa. Seuraavaksi on pakko sanoa jo rumasti!