tuo huoli siskosta, usko tai älä mutta se on nyt kääntynyt siihen, olenko ilkeä vai enkö ole, ja nyt joku sitten läpällä jatkaa ja jatkaa...huoh. Ei muuten, mutta on vähän väärä ketju tuohon...:headwall:Mikä ketju?
Juu kesähäätNo häät on sentään melkeinpä mukavin asia mistä voi stressata Onko kesähäät tulossa?
Joo, yhteiskuntaoppi on vielä jälellä ja sitten minäkin olen vihdoin ja viimein ylioppilas
Eli tyypillistä palstameininkiä. Mulla on kans yks harmaa perskärpänen. Tulee joka ketjuun valistamaan kuinka muslimit ja etenki muslimimamut on maailman syöpä. Voinet arvata kenestä kyse?tuo huoli siskosta, usko tai älä mutta se on nyt kääntynyt siihen, olenko ilkeä vai enkö ole, ja nyt joku sitten läpällä jatkaa ja jatkaa...huoh. Ei muuten, mutta on vähän väärä ketju tuohon...:headwall:
Ei tässä uskalla kommentoida sanakkaan enää muihin ketjuihin.
Ahaa... varmaan samaEli tyypillistä palstameininkiä. Mulla on kans yks harmaa perskärpänen. Tulee joka ketjuun valistamaan kuinka muslimit ja etenki muslimimamut on maailman syöpä. Voinet arvata kenestä kyse?
Eihh..miksi ei 20.11.2011 klo 2011?? :stick:Juu kesähäät
No niin! Onnea vaan etukäteen jo
EijjeiiieiiiEihh..miksi ei 20.11.2011 klo 2011?? :stick:
Tosin kyseinen ihminen jakaa tätä tietouttaan ilman muakin, joten voi olla osittain sattumaakin. Samapa tuo. Antaa koirien haukkua, kun ei haukku haavaa tee.Ahaa... varmaan sama
No eniten se kertoo kyllä hänestä itsestäänTosin kyseinen ihminen jakaa tätä tietouttaan ilman muakin, joten voi olla osittain sattumaakin. Samapa tuo. Antaa koirien haukkua, kun ei haukku haavaa tee.
Minäkin arvaan. Onko yks äiti?Eli tyypillistä palstameininkiä. Mulla on kans yks harmaa perskärpänen. Tulee joka ketjuun valistamaan kuinka muslimit ja etenki muslimimamut on maailman syöpä. Voinet arvata kenestä kyse?
Totta.No eniten se kertoo kyllä hänestä itsestään
Eikun pidä toi tyyli toi on ihan vitun jeppiskamaa.Ah, tulihan se sieltä
Mut ajattele asiaa positiivisesti Tiiru. Rakkaudesta se hevonenki potkii. =)
Kiitos ja onnea sinulle häiden johdosta! Nyt taidan kuitenkin lähteä nukkumaan. Mukavaa yötä kaikille!Juu kesähäät
No niin! Onnea vaan etukäteen jo
:wave:Kiitos ja onnea sinulle häiden johdosta! Nyt taidan kuitenkin lähteä nukkumaan. Mukavaa yötä kaikille!
Mä olen huomannu että äiti kyllä sanoo pahasti mutta ei hän sillälailla ilkeä ole että kenenkään perskärpäsenä kulkis ketjusta toiseen.Saatat olla oikeilla jäljillä.
Paskat sä nukkumaan mee. Hae kaapista lisää ja vaihda nikkiä..mikähän se olis seuraavaksi.Kiitos ja onnea sinulle häiden johdosta! Nyt taidan kuitenkin lähteä nukkumaan. Mukavaa yötä kaikille!
Jos te vastailette samantyylisiin ketjuihin? Politiikka ja sellasiin.On vaan sitten osunut kovin moneen ketjuun, joihin olen kommentoinut. Eipä mua hänen ajatuksensa kiinnosta. Live and let live.