Keitä paikalla ja mitä kuuluu? :)

:wave:

Mä oon yökyläilly ystävien luona paljon tällä viikolla ja vahtinu niiden lapsia. Huomenna meen tekemään taas sambapukuani, toiv. saan sen valmiiksi ennen karnevaaleja. :D Sunnuntaina mun isovanhemmilla on 50-vuotishääpäivä, mennään sitä juhlistamaan. :heart: Olen lisäksi tutustumassa yhteen potentiaaliseen mieheen, saas nähdä, mitä siitä tulee. ;) Ihan hyvää siis kuuluu.

Mitäs teidän yöhön/elämään kuuluu?
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Ihan hyvää kuuluu. Viimeistelen tässä kahta syventävien opintojen tutkimusta, hion pro gradun tiivistelmää ja päätäntöä ja käyn samalla läpi tietokoneen tekstiaineistokansioita.. jos vaikka niistä löytyisi jotain mukavaa viitattavaa. Pari tuntia kun vielä jaksaisi selailla niin vois pistää päivän purkkiin ;)
 
Ihan jees paitsi että söin liikaa ja nyt on vähän huono olo :D aamulla salille... Odottelen miestä töistä kotiin vaikka mun pitäis jo nukkua. Katselen netistä kakkee kivaa ja tarpeellista hankittavaa niinkuin esim vaatteita ja kenkiä.
 
Hyvää kuuluu. Koulukavereita vuosien takaa kylässä ja huomenna olis sitten toinen satsi ihmisiä taas viihdytettävänä. Pientä lomaa lapsista, irtiottoa arjesta ihan kotona vaan. Huomenna jos sais kattoa pätkän jotain elokuvaa niin olis tosi ihana pikkuloma :)
 
Ihan jees. Oon shoppaillu hevosenkenkiä, leiponut perhoskakkua ja macaronseja, ja selvitellyt tallityttöjen riitaa.

Nyt lopulta koko muu porukka nukkuu, paitsi ne heppatytöt, koska niillä näyttää olevan vielä valot päällä tallinvintillä.
Mä juon siiderin loppuun ja lähden nukkumaan.
 
Utelen
Tulen tähän ketjuun utelemaan Tytsiltä, että minkätyylisistä kirjoista pidät? Mitkä ovat olleet mahtavimpia lukukokemuksiasi? Menen huomenna kirjastoon, siksi kyselen, jos saisin vinkkejä :)
 
Tulen tähän ketjuun utelemaan Tytsiltä, että minkätyylisistä kirjoista pidät? Mitkä ovat olleet mahtavimpia lukukokemuksiasi? Menen huomenna kirjastoon, siksi kyselen, jos saisin vinkkejä :)
Nykyään tulee luettua lähinnä tenttikirjoja, en ole pitkiin aikoihin lukenut oikein mitään. :ashamed: Tuhat loistavaa aurinkoa on varmaan viimeisin lukemani kirja, joka on koskettanut syvästi. Oletko lukenut sen? :)
 
Heipparallaa!

Ihana olla kotona! Mies ja siskonsa sai mut suostuteltua lähtemään rimpsalla käymään, eipä siellä kauaa tullut viihdyttyä kun salaa vessassa tekstailin miehelle että HAE mut kotiin :D nyt tuli niin hirveä nuudeli himo, että vesi kiehumaan, parit salkkari-jaksot uudesta boksista eteenpäin ja tutimaan! :)
 
Huomenta!
Ei valittamista, periaatteessa... Esikoinen leikkii koiran häkissä nakupyllyapinaa ja kakkonen naureskelee sitterissä unissaan, koirat sain juuri tarhaan ja aamukahveet juotua, pyykkiäkin ehdin jo laittaa koneeseen, siivoilua vasta mietiskelen (tullut laiminlyötyä kyseistä askaretta pari päivää... :whistle: )
Ja sitten se MUTTA; nukuin viime yönä 8h putkeen ja mies sen vajaa 2h kun on yökukkuja ja juuri kun meinasi tulla nukkumaan (nukkuu yleensä n.4-5h yössä ja päivällä päikyt) alkoi tuo kakkonen vaatia sapuskaa, eikä mies sitten herättänyt mua vaan otti ja syötti pirpanan ja kun sen sai takaisin sänkyyn heräsi ykkönen eikä vissiin suostunut enää omaan sänkyynsä nukahtamaan kun havahduin siihen kun mies toi lapsen väliimme nukkumaan... Tuli tosi huono omatunto kun olen tällainen unipossu kun vilkaisin kelloa ja totesin että miehen pitää nousta vajaan kahden tunnin päästä navetalle... :snotty: Piti lähteä kaverin kanssa salille ja keilaamaan kun mies tulee askareilta, mutta taidankin jäädä kotiin että rakkaani saisi pari tuntia nukuttua ennen ilta-askareita. Mutta toisaalta, ei kait kumminkaan parane valittaa kun on noin ihanan isän lapsilleen löytänyt :heart: vaikka välillä vähän ongelmia olisikin omantunnon kanssa... ;)
 
offtopic
Se oli tosi mielenkiintoinen ja koskettava, luin sen lähes yhdeltä istumalta. :D

Otava : Tuhat loistavaa aurinkoa
Näin ne lukukokemukset vaihtelee :) Mä tiedän, että kirjaa on ylistetty ja se on voittanut vaikka mitä palkintoja, mutta mut se jätti kylmäksi. Jotenkin mulle jäi siitä sellainen tekemällä tehty, teennäinen olo. Ehkä se johtuu siitä, että työkin kautta tietyt aiheet ovat jo tuttuja ja näin ollen kirja ei tuonut mitään "uutta". Sen aspektin kun siitä poistaa niin kirjoittajan tyyli kirjoittaa oli aika yksinkertainen. En muuta sanaa tähän hätään keksi :) Ja typerää kyllä mutta tieto siitä, että kirjailija on mies, tökki ;)
 

Yhteistyössä