Keitä hereillä?

Professional Griefer
Minä. Horostelen tuolla mun omassa ketjussa, kuten koko päivän olen palstalla muutenkin lumpustellut.

Ei vaan nyt oo unta, enkä tiedä millon tulee takaisin.
Mitä kuuluu, riippuu veren alkoholipitoisuudesta, ja sitä ei tosiaan ole tähän tilanteeseen vielä tarpeeksi. Olen hyvin kipeä.
Kaikkeen tottuu, kaiken kanssa oppii elämään :D
 
Taasen kerran mä olen hereillä...
Hyvää kuulu, kiitos! Siirtymässä huonopalkkasempaan mut henkisesti palkitsevampaan duuniin :) Entä itelles?
Tosi hyvää! Olen nyt pari viikkoa tehnyt puistotädin hommia leikkipaikassa ja on ollut mukava työ plus kiva työaika (vain 4 h/päivä...). Ens kuussa jatkuu sitten myös opinnot. :) Kirjaudu muuten, jos jaksat. :D Voisin lähettää taas yv:n.
 
"Armi"
Tulin just karaokea laulamasta. Mies teki paskasti ja mä alan kohta nukkumaan. Missä on ne vaimojaan puolustavat miehet.. Muo voi hakata nyrkillä kasvoihin mieheni edessä. Vittu ku harmittaa. Missä on espoossa päiväkaraoket, että voisi harrastaa ilman väkivallan uhkaa humalaisilta ihmisiltä? Vai pitäisikö laittaa tuo hiiri kiertoon.. Tämä oli ensimmäinen kerta kun minua lyötiin julkisesti. Olen hajalla.
 
Professional Griefer
[QUOTE="Armi";28898230]Tulin just karaokea laulamasta. Mies teki paskasti ja mä alan kohta nukkumaan. Missä on ne vaimojaan puolustavat miehet.. Muo voi hakata nyrkillä kasvoihin mieheni edessä. Vittu ku harmittaa. Missä on espoossa päiväkaraoket, että voisi harrastaa ilman väkivallan uhkaa humalaisilta ihmisiltä? Vai pitäisikö laittaa tuo hiiri kiertoon.. Tämä oli ensimmäinen kerta kun
minua lyötiin julkisesti. Olen hajalla.[/QUOTE]

????

Kai saat sen tekijän jostain baarin rekistereistä selville ja teet rikosilmoituksen. Ja toki jätät sen "miehesi"..
 
[QUOTE="Armi";28898230]Tulin just karaokea laulamasta. Mies teki paskasti ja mä alan kohta nukkumaan. Missä on ne vaimojaan puolustavat miehet.. Muo voi hakata nyrkillä kasvoihin mieheni edessä. Vittu ku harmittaa. Missä on espoossa päiväkaraoket, että voisi harrastaa ilman väkivallan uhkaa humalaisilta ihmisiltä? Vai pitäisikö laittaa tuo hiiri kiertoon.. Tämä oli ensimmäinen kerta kun minua lyötiin julkisesti. Olen hajalla.[/QUOTE]

Lähe lääkäriin ja tee rikosilmotus. Soita joku frendi mukaan, joka voi jeesaa ja todistaa. Anna tän olla vika kerta.
 

Yhteistyössä