Keitä täällä kuuluu siihen kuuluisaan sisäpiiriin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluumyös
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä ei ole sisäpiiriä. Täällä on ihmisiä, jotka kirjoittavat useimmin kuin muut ja jotkut ovat hiukan ystävystyneet ja pitävät toistensa jutuista. Mitään suljettua piiriä ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Täällä ei ole sisäpiiriä. Täällä on ihmisiä, jotka kirjoittavat useimmin kuin muut ja jotkut ovat hiukan ystävystyneet ja pitävät toistensa jutuista. Mitään suljettua piiriä ei ole.

Ja nämä mainitsemasi "ystävystyneet" ovat ylimielisiä ystäväpiirin ulkopuolisille.

Alkuperäinen kirjoittaja Nih:

Ja nämä mainitsemasi "ystävystyneet" ovat ylimielisiä ystäväpiirin ulkopuolisille.

Ei pidä paikkaansa.

:o No, toisaalta jos näin on, niin niinhän se menee ihan elävässä elämässäkin akkain kesken.

Jaa, en tiedä, ehkä jotkut ovat. Mutta harva tuskin on ilma mitään syytä tympeä.

Minä en ainakaan ole. Harva edes minun juttujani kommentoi mitenkään. Kuitenkin olen kymppitonnilaisten joukossa. :D

mä kirjoitan mielestäni liiankin usein, mutta ei mulla ole peesailijoita ja ei kukaan kysele mun perään tai laita yv:tä . eli ainakaan minä en kuulu siihen sisäpiiriin. mutta ei väliksi. ei tartte katella kaikenmaailman päänaukojia vaan ja ainoastaan nikin perusteella. ja on täällä sisäpiiri. olisko kymmenkunta vakkaripalstailijaa jotka herättää tuntemuksia ääripäistä ja jotka useimmiten kommentoivat keskenään ja puolustavat toisiaan. ja useimmiten he ovat sitä mieltä ettei sisäpiiriä ole... tämä on aikuisten hiekkalaatikko jossa kisaillaan suosiosta.

Kyllä tuo ns.sisäpiiri täällä samalla tavalla toimii kuin arkielämässäkin.
Se millainen se on en ota kantaa,mutta kyllä meillä jokaisella on ystäväpiiri johon ei ns.ketä vain kelpuuteta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
mä kirjoitan mielestäni liiankin usein, mutta ei mulla ole peesailijoita ja ei kukaan kysele mun perään tai laita yv:tä . eli ainakaan minä en kuulu siihen sisäpiiriin. mutta ei väliksi. ei tartte katella kaikenmaailman päänaukojia vaan ja ainoastaan nikin perusteella. ja on täällä sisäpiiri. olisko kymmenkunta vakkaripalstailijaa jotka herättää tuntemuksia ääripäistä ja jotka useimmiten kommentoivat keskenään ja puolustavat toisiaan. ja useimmiten he ovat sitä mieltä ettei sisäpiiriä ole... tämä on aikuisten hiekkalaatikko jossa kisaillaan suosiosta.

No sit ois kiva kuulla ihan käytännössä, ketkä kuuluu sisäpiiriin ja millainen se sisäpiiri sitten on. En mä ainakaan peesaa mitään, ellen ole samaa mieltä.

Yhteistyössä