Keinoja tukkeutuneen vessan pytyn avaamiseksi

vierailija
1. Kaadoin ämpärillisen kuumaa vettä voimalla, ei liruttamalla. Heti aukesi.

2. Jos ei olisi, olisin ottanut sen puuvarressa olevan kumisen ”pönttötutin” ja rassannut painetta sinne

Super-Setis
 
vierailija
Putkimiehen pumppu, kuuman veden kaataminen, tuorekelmua ja sitten vetää. Näillä kaikilla olen avannut tukossa olevan pöntön, mutta kaikki kikat ei ole aina toimineet
 
vierailija
Työkseni noita viemäreitä availin ennen yhdessä loka firmassa. Voi sitä uusavuttomuuden määrää mitä kohtasin ei tarvinnut edes paineletkua vetää asuntoon kun sain viemärin auki. No helppoa rahaa tuli noista keikoista.
 
vierailija
Hanki hyvä viemärinavauspumppu eli se puukeppi jossa on kuminen kuppi päässä. Jos ei sillä lähde, ehkä pitäisi hankkia ammattilainen katsomaan se. Onko kumipäissä eroja, voi olla, yleensä sillä riittävän kuppimaisella muodolla lähtee auki.
 
Pyörre on hyvä.
Tai pönttö pidesuihkulla täyteen vettä.
tää toimi. en kylläkään arvannut. mutta laskin pötöön pidestä vettä ja se tuli täyteen, meni siis kokonaan tukkoon. tuohon asti oli hieman vetänyt. no sit menin lattiakaivolle ja siellä on sellainen kumi tai muovitulppa. raotin sitä huomasin, että se saa jotain aikaan. otin sen irti kokonana. kuului mahoton humahdus ja sen jälkeen pytty on vetänyt kuin unelma
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Tästäkin sen näkee, että oravat syövät tolkuttomasti mutteivat liho ( vasta kuin vanhoina) . Kakkivat sitten hirveitä jöötejä
Itse lopetin jo ajat sitten käyttämästä tuota (kateellisen) Ekon lanseeraamaa halventavaa termiä hoikista aasialaisnaisista. Annie syö kyllä kokoonsa nähden yllättävän paljon, mutta vaan kerran päivässä aterian. Aamiainen on yllättävän myöhään, meikäläisten lounasaikaan, kun hän paastoaa siihen asti.

Itse syön kaksi lämmintä ateriaa, olen samanlainen siinä mielessä etten edelleenkään liho vaikka syön aika paljon ikäisekseni. Nuorempana ei ne pitsat, ranskalaiset ja purilaisetkaan lihottaneet. Nykyisin en harrasta roskaruokaa ja -juomia ollenkaan.

Super-Setis
 

Yhteistyössä