V
"vieras"
Vieras
Olen varmaankin todella vakavasti päästäni häiriintynyt. Olen ollut kaksi kertaa pitkässä suhteessa, ja molemmissa käyttäydyin jälkeenpäin ajateltuna aivan liian mustasukkaisesti ja ahdistavasti. Miehilläni ei ole saanut olla esimerkiksi naispuolisia ystäviä, puhelimet ja facebookit, sähköpostit yms. ovat olleet säännöllisessä syynissä. Sittemmin (yllättäen) olen eronnut miehistä, mutta joka kerta tavatessani uuden miehen mustasukkaisuus nostaa hyvin nopeasti päätään. Vaikka olisin käynyt vain kerran treffeillä miehen kanssa, olen erittäin mustasukkainen kaikesta muihiin naisiin liittyvistä asioista mitä mies kertoo. Sydäntä puristaa, jos mies laittaa tekstiviestiä jollekulle muulle seurassani. Facebook-kaverit ovat tarkkailun alla.
Alkuun onnistun näyttelemään rentoa ja saatan itsekin leppoisasti kysellä miehen rakkauselämästä yms, mutta suhteen vakavoiduttua alan olla oma itseni ja omat tunteet on "lupa näyttää", jolloin mustasukkaisuus pääsee valloilleen.
Itsetuntoni on aina ollut erittäin alhainen, mikä lienee vaikuttavan asiaan.. Muistan kuitenkin jo ihan teinivuosilta olleeni todella helposti mustasukkainen esimerkiksi kaukaisista ihastuksista..
Onko mustasukkaisuuteen muuta apua kuin säännölliset tapaamiset ammattiauttajan kanssa?
Alkuun onnistun näyttelemään rentoa ja saatan itsekin leppoisasti kysellä miehen rakkauselämästä yms, mutta suhteen vakavoiduttua alan olla oma itseni ja omat tunteet on "lupa näyttää", jolloin mustasukkaisuus pääsee valloilleen.
Itsetuntoni on aina ollut erittäin alhainen, mikä lienee vaikuttavan asiaan.. Muistan kuitenkin jo ihan teinivuosilta olleeni todella helposti mustasukkainen esimerkiksi kaukaisista ihastuksista..
Onko mustasukkaisuuteen muuta apua kuin säännölliset tapaamiset ammattiauttajan kanssa?