Kehuuko teidän miehet teitä?

• Viestiketjun aloittaja masentuvainen
  • Ensimmäinen viesti
ei eina, mutta elämäntilanteet vaihtelee
nykyään kehuu kun jaksan pitää kämpän siistinä, vaikkka 2 lasta ja toinen vastasyntynyt.
kehuu kauniiksi ja seksikkääksi..
kehuu kun jaksan tehdä kotiruokaa lähes päivittäin

no ei elämä silti ruusuill atanssimist aole, eilen ukon 14 tunnin työ vuoron jälkeen riideltiin illalla(turhasta)
viimeset sanat nukkumaan mennessä mies totesi, että mä niin vihaan sua välillä, mutta silti aina rakastan.. ja pussasi
sanoin että niin mäkin ja sitten nukuttiin

meillä
ei kehuja kuuluu, mut jos huoamautettavaa on niin varmasti huomauttaa sen enempiä miettimättä. No mä oon kyllä ruma =( joten se sit siitä mut kaippa sitä immeisessä on muutakin kun se ruma/kaunis kuori

Kyllä tämä nykyinen mies muistaa kehua monta kertaa päivässä, vaikka ei nähdäkkään ku iltasin muutama tunti ja sit viikonloppusin paremmin.
Kehuu ruokaa ja huomaa jos on leivottu tai siivottu yms. kehuu mua kaikinpuolin :heart:

Edellisessä elämässä en kyllä ollu tottunu tällaseen ollenkaan ja kyllä nyt tuntuuki monin verroin paremmalta =)

meikä
eipä ole kehuja tullu,tai edes kauniiksi sanonut.kyllä ukko muita naisia osaa kehua kauniiksi tai panettavan näköisiksi ja vieläpä minun kuullen!eikä osaa sanoa rakastavansa.muutama kk sitten saatiin tyttö nii kyllä ajattelin että olisi sairaalassa edes antanu pusun mut ei,alkaa kohta olee masennus valtava!!!

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja meikä:
eipä ole kehuja tullu,tai edes kauniiksi sanonut.kyllä ukko muita naisia osaa kehua kauniiksi tai panettavan näköisiksi ja vieläpä minun kuullen!eikä osaa sanoa rakastavansa.muutama kk sitten saatiin tyttö nii kyllä ajattelin että olisi sairaalassa edes antanu pusun mut ei,alkaa kohta olee masennus valtava!!!
Mikä pitää teidät yhdessä?

masentuvainen ap
Alkuperäinen kirjoittaja meikä:
Puhu miehellesi miltä sinusta tuntuu!! Istuutukaa alas ja puhukaa.. Olen tän ketjun ap, mutta jos sun miehelläs olisi edes pieni tolkku päässä?? Toi masennus on aivan kauheaa, kun tietää että se helpottaisi edes vähän kun toinen sanoisi jotain kaunista ihan omasta tahdostaan :( Mä tiedän että en ole paska enkä ruma, mutta haluasin myös kuulla sen..

Yhteistyössä