Kehuuko teidän miehet teitä?

• Viestiketjun aloittaja masentuvainen
  • Ensimmäinen viesti
masentuvainen
Kehuuko teidän miehet teitä? Muistaako kiittää ruoasta ja kehua ruoasta tai ihan vaan siitä että on kotona siistiä?
Entä kehuuko teidän miehet teitä kauniiksi? Tai viljeleekö kehuja ihan muuten vaan, kävelee ohi ja sanoo kuinka ihana oletkaan tai jotain?

Mun mies ei.. :( Mä niin tykkäisin kehuista! Mua ei ole koskaan kehuttu ja nyt kun olen löytänyt itselleni ihanan harrastuksen ja sitä kautta ihania ystäviä niin sielä mua kehutaan! Ja olen tajunnut kuinka ihanalle se tuntuukaan. Ja samalla tajusin että mun mies ei ole IKINÄ sanonut mua kauniiksi tai kehunut millään tavalla oma-aloitteisesti. Olen joutunut kalastelemaan jotain kehuja itselleni, kysynyt esimerkiksi että kehtaatko liikkua mun kanssa jos laitan nämä vaatteet, tai miltä minä näytän niin sit saattaa tulla joku hymähdys ja sanoa että ihan hyvältä.. En halua että mulle valehdellaankaan ja sanotaan oksennus kurkussa, oletpa kaunis tms, mutta kun mä haluisin edes jotain kehuja omalta mieheltäni!
Olen sanonut miehelleni tästä monta kertaa aivan suoraan, mutta kun hän ei tunnu tajuavan. Tai tajuaa silloin kun sanon että olisi kiva jos mua joskus kehutaan, mutta eipä se sitten ikinä kuitekaan kehu.
Minä masennuin meidän lapsen syntymän jälkeen ja tunsin itseni rumaksi, koska en saanut kehuja enkä huomiota mieheltäni, siis sellaista huomiota jota jokainen nainen haluaa. Nyt olen kaksi vuotta puhunut miehelleni että haluaisin joskus kuulla kehuja, mutta kertaakaan sellaista ei ole kuulunut.. Ei koskaan meidän yhdessäolo aikana, ja ollaan oltu yhdessä jo hieman yli 5 vuotta..

Miltä tälläinen tuntuisi teistä??

Mä pidän kehumisesta mutta liian harvoin muistan kehua miestäni, tässä pitää skarpata. Meillä kyllä aika hyvin toimii kiittely kotitöistä ja joka kerta ruuan jälkeen mies muistaa kiittää ja sanoo olevansa onnekas kun on niin hyvää ruokaa laittava vaimo :D Ulkonäköä mies kehuu myös paljon ja ihailee vartaloa mutta ei meillä aina ole näin ollut. Muistan joskus pojan syntymän jälkeen tuntui että sain kalastella kehuja ja se ei tuntunut mukavalta. Otin tuolloin asian puheeksi mieheni kanssa ja pikkuhiljaa on muutosta tapahtunut koska nykyään tilanne ihan eri. Tosiaan täytyy naisenkin muistaa miestä kehua, kyllä se hyvältä tuntuu hänestäkin.

masentuvainen ap
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Joo, mies kehuu minua mutta minä olen huonopi kehumaan miestä.
Itse en koe kehumista mitenkän miellyttävänä vaan minusta se on jotenkin
kiusallista.
Minusta se tuntuu taas todella hyvältä, koska mua ei ole koskaan kehuttu, eikä varsinkaan oma mies ole koskaan kehunut!! Ja sitten kun kuulen joltain kehuja niin tuntuu ihanalta. Minä taas tykkään kehua muita, minä tykkään sanoa ihmisille jos huomaan että heillä on uusi kampaus ja että se sopii :) Tai sanoa vaan toiselle että oletpas sinä ihana ja tarkoittaa sitä!

Kehuu joo. Viimesin kehu oli tännään kaupan kassalla ko yhtäkkiä käänsi minun pään itteään kohti ja sano että mulla on ihanat silmät :D
Ruoanlaittotaidoista ei voi kehua ko en ossaa mittään tehä, paitti kaurapuuroa, mies meillä kokkaa... Kerran olen onnistunu tekemään teeleipiä ihan ite ilman mittään avustusta (joo, olen just niin avuton keittiössä ) ja sillon sain kuulla kehuja.
Siitä kehuu usein ko olen taitava pitämään asunnon siistinä. Huomaamatta pidän siistinä paikat. Ja joka ainoa kerta ko on johonki juhliin menty tms nii on ennen lähtöä muistanu kehua minut maasta taivaisiin. :D
Mutta mie olen ansainnu tuon miehen, sitä ennen kuuntelin 8 vuotta pelkkää haukkumista...

masentuvainen ap
Elikkäs, siis varmaan suurin osa miehistä kehuu naisiaan.. Mutta mikä h*lvetti mun miehellä sitten on!!?? Tiedän itse etten ole mikään susiruma, olen oikeasti aika nätti, painan 45 kiloa ja olen palautunut todella hyvin lapsen syntymästä, tosin lapsen syntymästä on aikaa jo 2 vuotta :D Minusta tuntuu todella pahalta olla tässä suhteessa, kun tuntuu ettei minulla ole mitään arvoa, mies taitaa pitää mua itsestäänselvyytenä? En halua taas masentua.. Miksi mun mies ei kehua mua!!??

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Kehuu joo. Viimesin kehu oli tännään kaupan kassalla ko yhtäkkiä käänsi minun pään itteään kohti ja sano että mulla on ihanat silmät :D
Ruoanlaittotaidoista ei voi kehua ko en ossaa mittään tehä, paitti kaurapuuroa, mies meillä kokkaa... Kerran olen onnistunu tekemään teeleipiä ihan ite ilman mittään avustusta (joo, olen just niin avuton keittiössä ) ja sillon sain kuulla kehuja.
Siitä kehuu usein ko olen taitava pitämään asunnon siistinä. Huomaamatta pidän siistinä paikat. Ja joka ainoa kerta ko on johonki juhliin menty tms nii on ennen lähtöä muistanu kehua minut maasta taivaisiin. :D
Mutta mie olen ansainnu tuon miehen, sitä ennen kuuntelin 8 vuotta pelkkää haukkumista...
Ihana :heart:

Kaikki ei oo tottunu siihen vaan, ehkäpä häntä ei ole itseään juurikaan kehuttu. Ei mullakaan mies kovin usein kehu, etenkään kun arki on niin arkista. Mutta toisaalta sitten joskus harvoin kun sanoo jotain mukavaa, niin arvostan sitä kovasti.

jepajp
Alkuperäinen kirjoittaja masentuvainen ap:
Elikkäs, siis varmaan suurin osa miehistä kehuu naisiaan.. Mutta mikä h*lvetti mun miehellä sitten on!!?? Tiedän itse etten ole mikään susiruma, olen oikeasti aika nätti, painan 45 kiloa ja olen palautunut todella hyvin lapsen syntymästä, tosin lapsen syntymästä on aikaa jo 2 vuotta :D Minusta tuntuu todella pahalta olla tässä suhteessa, kun tuntuu ettei minulla ole mitään arvoa, mies taitaa pitää mua itsestäänselvyytenä? En halua taas masentua.. Miksi mun mies ei kehua mua!!??
Koska se pitää sua itsestäänselvyytenä,tähän yleensä auttaa kun pakkaat kamasi ja lähdet pois ni kohta se tajuaa mitä menetti ja matelee et tulisit takaisin

masentuvainen ap
Alkuperäinen kirjoittaja Petite:
Kaikki ei oo tottunu siihen vaan, ehkäpä häntä ei ole itseään juurikaan kehuttu. Ei mullakaan mies kovin usein kehu, etenkään kun arki on niin arkista. Mutta toisaalta sitten joskus harvoin kun sanoo jotain mukavaa, niin arvostan sitä kovasti.
No eihän muakaan ole koskaan kehuttu missään asiassa, ei lapsenakaan. Kehuminen oli sitä etten saanut selkääni.. Mutta silti minä kehun muita ja tykkään kehua. Kehun miestäni paljon ja odotan joskus vastakehua mutta ei mitään, koskaan, ikinä!

masentuvainen ap
Vai onko mulla sit niin huono itsetunto että tahdon kehuja? Mitä muuta voisin kuin sanoa suoraan miehelleni että tahdon että mua kehutaan? Sen olenkin sanonut varmaan sen sata kertaa, mutta kun se ei vaan auta.. Tuntuu pahalta!

äippä
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
kehuuhan tuo, enimmäkseen persusta :kieh: ja ruuanlaittotaitoja varsinkin silloin kun olen onnistunut vaikkapa paistamaan ranskalaiset ja kanaa uunissa :whistle: :LOL:
näin. ja isäntä sanoo myös lapsille että teillä on maailman paras ja ihanin äiti <3

edelleen masentuva aapee
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
kehuuhan tuo, enimmäkseen persusta :kieh: ja ruuanlaittotaitoja varsinkin silloin kun olen onnistunut vaikkapa paistamaan ranskalaiset ja kanaa uunissa :whistle: :LOL:
näin. ja isäntä sanoo myös lapsille että teillä on maailman paras ja ihanin äiti <3
Ja mun mies sanoo lapselle että Äiti pieree, tai Äiti haisee tai Äitin sukka haisee, tai kato kun äitillä on likanen tukka... Ompa ihanaa sellanen!!

vieras
Kehuu kyllä. Ulkonäköä, reippautta, että olen hyvä äiti tai jotain mun tekemää juttu tms. Jos ei ihan päivittäin, niin ainakin useita kertoja viikossa. Meilläkin mä olen huonompi kehumaan miestä, yritän kyllä kovasti opetella sitä taitoa! On mun mielestä ihan ymmärrettävää, että jokainen haluaa joskus kuulla jotain positiivista itsestään tai tekemisistään. Se antaa kummasti potkua harmaaseenkin päivään.

Yhteistyössä