kehuuko teidän miehet teidän rämemajavaa koskaan..?

  • Viestiketjun aloittaja hoksotin
  • Ensimmäinen viesti
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja Takapylly:
Mun ex-vaimo suuttui jos sitä kehui. Olisi kuulemma pitänyt rakastaa häntä itseään, eikä majavaa.
Joskus saattaa olla viisaampi pitää suu suljettuna, jos rakastaa enemmän majavaa kuin henkilöä; varsinkin jos on lähiaikoina kohdellut henkilöä vähän miten sattuu.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja Takapylly:
Mun ex-vaimo suuttui jos sitä kehui. Olisi kuulemma pitänyt rakastaa häntä itseään, eikä majavaa.
Joskus saattaa olla viisaampi pitää suu suljettuna, jos rakastaa enemmän majavaa kuin henkilöä; varsinkin jos on lähiaikoina kohdellut henkilöä vähän miten sattuu.
hmm, luulisi että se on vain hyvä jos mies sitä kehuu... tokkopa yksikään mie on naisen kanssa josta eipidä vain pelkän hyvän toosan takia... :D kyllä mulle ainakin on tärkeää että mies tykkää toosasta, kun tykkää niin ei ole tarvetta mennä vieraisiin ainakaan sen syyn takia... :D
 
kyllä on
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja Takapylly:
Mun ex-vaimo suuttui jos sitä kehui. Olisi kuulemma pitänyt rakastaa häntä itseään, eikä majavaa.
Joskus saattaa olla viisaampi pitää suu suljettuna, jos rakastaa enemmän majavaa kuin henkilöä; varsinkin jos on lähiaikoina kohdellut henkilöä vähän miten sattuu.
hmm, luulisi että se on vain hyvä jos mies sitä kehuu... tokkopa yksikään mie on naisen kanssa josta eipidä vain pelkän hyvän toosan takia... :D kyllä mulle ainakin on tärkeää että mies tykkää toosasta, kun tykkää niin ei ole tarvetta mennä vieraisiin ainakaan sen syyn takia... :D[/
Minun miesystäväni sanoo ettei halua olla kanssani mutta haluaa seksiä kanssani koska seksi on minun kanssani kuulemma tosi hyvää.
Vieraisiin meni silti ja takaisin palasi,kuulemma vain seksin vuoksi.
 
vieras
Kehuu sekä ulkonäköä että tuntua, mutta ei tietty käytä rämemajava-nimitystä. Kyllä minustakin on kiva, että mies tykkää pepustani ja p**lustani, kun kehuu muutenkin.
 
vieras
ei kehu, ei varsinkaan aktin aikana, jolloin hän ei puhu mitään :-(
toissapäivänä juuri kommentoi, että kun se on vielä niin löysä, ettei hällä tahdo seistä. 6kk nuorimmaisen synnytyksestä, kotian jumpata, mutta hodasta se tässä iässä ja näillä geeneillä on...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä on:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja Takapylly:
Mun ex-vaimo suuttui jos sitä kehui. Olisi kuulemma pitänyt rakastaa häntä itseään, eikä majavaa.
Joskus saattaa olla viisaampi pitää suu suljettuna, jos rakastaa enemmän majavaa kuin henkilöä; varsinkin jos on lähiaikoina kohdellut henkilöä vähän miten sattuu.
hmm, luulisi että se on vain hyvä jos mies sitä kehuu... tokkopa yksikään mie on naisen kanssa josta eipidä vain pelkän hyvän toosan takia... :D kyllä mulle ainakin on tärkeää että mies tykkää toosasta, kun tykkää niin ei ole tarvetta mennä vieraisiin ainakaan sen syyn takia... :D[/
Minun miesystäväni sanoo ettei halua olla kanssani mutta haluaa seksiä kanssani koska seksi on minun kanssani kuulemma tosi hyvää.
Vieraisiin meni silti ja takaisin palasi,kuulemma vain seksin vuoksi.
no toki siis poikkeuksia löytyy, mutta noin yleensä, kukaan ole toisen kanssa 10 vuotta pelkän seksin takia...
 
X
Sanoo joskus että oot tosi tiukka tänään tai tunnutpa tänään hyvältä. En ota tuota pahalla ;) Saatan itsekin sanoa joskus että tunnut tänään tosi isolta tms. ja mies selvästi pitää siitä - ja puhun silloin tottakin :p Hassua muuten miten "se" tuntuu eriltä eri päivinä.
 
Kyllä kehuu: "tiukka peli", muttei aktissa. En halua että ukko aktin aikana rupeis puhuu mulle yhtään mitään, menis halut samantien, puhu sitten majavasta tai muusta :whistle: Kunnon tyytyväinen ähinä on paljon tehokkaampaa, orkkukarjaisusta puhumattakaan :) nimimerkillä, Kiitos naapurit kun ymmärrätte :LOL:
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja Takapylly:
Mun ex-vaimo suuttui jos sitä kehui. Olisi kuulemma pitänyt rakastaa häntä itseään, eikä majavaa.
Joskus saattaa olla viisaampi pitää suu suljettuna, jos rakastaa enemmän majavaa kuin henkilöä; varsinkin jos on lähiaikoina kohdellut henkilöä vähän miten sattuu.
hmm, luulisi että se on vain hyvä jos mies sitä kehuu... tokkopa yksikään mie on naisen kanssa josta eipidä vain pelkän hyvän toosan takia... :D kyllä mulle ainakin on tärkeää että mies tykkää toosasta, kun tykkää niin ei ole tarvetta mennä vieraisiin ainakaan sen syyn takia... :D
Mä en ainakaan kaipaa yhtäkään kehusanaa toosastani! Jos se edelleenkin kelpaa, niin oletan, että se täyttää tehtävänsä.
 
vitsi vitsi
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja Takapylly:
Mun ex-vaimo suuttui jos sitä kehui. Olisi kuulemma pitänyt rakastaa häntä itseään, eikä majavaa.
Joskus saattaa olla viisaampi pitää suu suljettuna, jos rakastaa enemmän majavaa kuin henkilöä; varsinkin jos on lähiaikoina kohdellut henkilöä vähän miten sattuu.
hmm, luulisi että se on vain hyvä jos mies sitä kehuu... tokkopa yksikään mie on naisen kanssa josta eipidä vain pelkän hyvän toosan takia... :D kyllä mulle ainakin on tärkeää että mies tykkää toosasta, kun tykkää niin ei ole tarvetta mennä vieraisiin ainakaan sen syyn takia... :D
Mä en ainakaan kaipaa yhtäkään kehusanaa toosastani! Jos se edelleenkin kelpaa, niin oletan, että se täyttää tehtävänsä.
Joo, että ei mokaa niinkun se entinen mies jota kehuttiin Sen jälkeen että sulla on tosi iso niin mies kohteliaasti että niin sullakin. :)

 
mävaa
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei se ole rämemajava. Se on limalompakko. Hyvältä se tuntuu jos lompakko ei ole kuivunut
Auh! "Limalompakko" sattuu korviin! :x
Niinpä!! :x Mutta asiaan, ei meillä yleensä puhuta hirveesti seksin aikana.. Joskus sanonu, että tunnut hyvältä.. Yleensä kysyy, että saako tulla.. :LOL:
 
BamBoo

Ei ainakaan koskaan noin rumasti puhu siitä ja hyvä on kuulemma.[/quote]

No, eihän tuo ruma ole. Meillä tapana hullutella ja keksiä vaikka viestitellessä nimiä "niille". Rämemajava kuvaa kyllä mun ihan hyvin. Se tarttis vesuria. =) =)
Kyllä se ukko sitä kehuu. Ja minä kehun sen...
 
BamBoo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei kehu, ei varsinkaan aktin aikana, jolloin hän ei puhu mitään :-(
toissapäivänä juuri kommentoi, että kun se on vielä niin löysä, ettei hällä tahdo seistä. 6kk nuorimmaisen synnytyksestä, kotian jumpata, mutta hodasta se tässä iässä ja näillä geeneillä on...
Kuule mitä jos sanoisit, että taitaa olla ukolla vähän kikkeli kutistunut niin saat ammuttua takas.
 

Yhteistyössä