Kehuuko miehenne teidän vaateostoksia?

Mulla tuo sanoo aina tyyliin: "Tuollanen mekkokangas oli meiän mummolla!"
Tai: "Onpa tosi seksikkään väriset, hehheh!" , tai: "Onhan nuo ihan käytännölliset..." jos ostan jotain kivoja alusvaatteita.
Ärsyttävää. Ei koskaan sano mitään nättiä, pakko olla aina ironinen. :(
 
kehuu,tai lähinnä sanoo jotenki että "toihan on ihan hyvä :) "
tosin oon alkanu epäileen että tuleeko ne kehut enään mitenkään aidosti :kieh: mulla oli nimittäin ykspäivä tässä kotona sellanen toppi jota pidin 5vuotta sitten kun esikoista odotin ja mies huomas mulla "uuden paidan" ja sanoki että;"onko sulla uus paita?tosi kiva :) " :eek: :LOL:
 
Piika-äiti
He-hee. Hän ei yleensä edes huomaa, että olen hankkinut jotakin.

Tiedän ja tunnen tyylini, siihen sopivat mallit, materiaalit ja värit, ja pidän huolen, että kaikki sopii kaikkien vaatteiden kanssa, joten jokainen ostos täydentää valmista palettia eikä erotu aikaisemmista vaatteista. Sen sijaan mieheni pitää tavastani pukeutua, valita vaatekerrat ja kantaa vaatteeni, ja kehuu usein sitä.

Uusien vaatteiden huomaamista vaikeuttaa se, kun ostan, sukkahousujen ja alusvaatteiden lisäksi, pelkkää kirpparikamaa, niin hankinnat eivät erotu edes täydelliselllä siisteydellä ja nypyttömyydelläkään entisistä.

Piika-äiti
 
vierastyttö
Kyllä kehuu,esim.hyvin istuvista farkuista sanoo,että peppu näyttää tosi hyvältä,tai alusvaatteita kehuu seksikkäiksi ja söpöiksi :) Yleensä sanoo että ne uudet vaatteet näyttää hyvältä mun päällä.
 
Väkisin mies huomaa jos oon ostanu jotain uutta, koska on itse maksamassa sitä, eli tosta voi jo päätellä,että noin kerran kaks vuodessa ostan jotain... jos ostan. Etsin halvinta ja nehän on toki yleensä myös ruminta. Mies kuitenki uskoo,että ne on mun mielestä "tosi hyvät" ja "ihanat".
Pääasia että on jotain päällä ja sit on pakko ostaa jotain uutta kun vanhat on niin reikäsii,ettei niiden kanssa kehtaa enää liikkua.
Mut ei niitä vaatteita kehuta. En minäkään kehuis jos totta puhutaan, ja valehtelishan se jos se alkais niitä kehumaan, kamalan näkösii rytkyjä. :eek:
Mulla on yhet tai kahet housut siistimmät ja niitä pidän vain kodin ulkopuolella, niin menee mahd. kauan... =)
 
Kyllä mies seuraa ja huomaa vaateostokseni. Mutta joskus unohtaa ja kysyy: onkos tuo uusi. Vaikka onkin ollut kaapissa kauempaakin.
Äskettäin kävin alusvaate- aleostoilla. Sattui ihan oikeankokoinen setti, pöksyt ja liivit ollen puoleen hintaan. Se oikea hinta oli tosiaan herättänyt mieheni tunteet :LOL: :kieh: Ovat tosi hyvälaatuiset, mutta ohuen ohuet. Hipsteri malliset pöksyt ovat täysin läpikuultavat, mutta mukavat. Aivan kuin olisi ilman. Näitä mieheni kehui jo monesti. ;)
 

Yhteistyössä