kehutaanpa välillä;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nannuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nannuli

Uusi jäsen
26.01.2005
15
0
1
Me ollaan oltu miehen kanssa 10 vuotta yhdessä..ei lapsia vielä mutta "tilauksessa" on...

Rakastan miestäni ja olemme hyvä tiimi.
Emme todellakaan roiku toisissamme ja annamme toisillemme tilaa mennä omia menoja, jopa ehkä juuri niin paljon kuin toinen haluaa.
raivostuttaa ihmiset jotka jatkuvasti kieltää puolisoaan tekemästä jotain tai menemästä..
tietysti riippuu puolisosta paljonko haluaa mennä...

mieheni ei aina laita pyykkejä tai tiskejä ja joskus tulee sanottua siitä mutta kun vähiten odottaa ja tulee kotiin niin saattaa ollaa ruoka odottamassa, koti siivottu, pyykit laitettu tai tiskikone tyhjennetty..
oi etä tulee hyvä mieli!

mieheni myös kutittelee jalkojani iltaisin sohvalla useasti, koska tietä että tykkään siitä.
itse sitten hieron ja olen muuten ihana takaisn:)

meillä on hauskaa keskenämme ja olemme toistemme parhaat kaverit, unohtamatta kuitenkaan muita ystäviä.
viikonloppuna on ihanaa kelliä kotosalla ilta ja katsella vaikka elokuvaa ja tehdä jotain hyvää ruokaa.
olemme menossa naimisiin ja tuntuu että meillä olisi kaikki mahdollisuudet onnistua :heart:

Olipa tässä vaan niin kiva olo että oli pakko kertoa iloni tänne...
kiitos jos jaksoit lukea:)

Juu kiva,kun menee hyvin nauttikaa nyt toistenne seurasta :heart: :heart: :heart: nimittäin se on taivahan tosi,että vauva pistää kyllä päiväjärjestyksen uusiksi ja kahdenkeskinen aika vähenee,mutta en yhtään epäile ettekö onnistuis!!! :hug: :flower: :heart: :heart: Tsemppiä vaan jatkossa..... :wave: :wave: :wave: Ja kiva lukee tällaista posiitiivista "vuodatusta" :D :D yleensä,kun aina on negatiivisia juttuja ;) ;) ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2005 klo 20:57 nannuli kirjoitti:
Me ollaan oltu miehen kanssa 10 vuotta yhdessä..ei lapsia vielä mutta "tilauksessa" on...

Rakastan miestäni ja olemme hyvä tiimi.
Emme todellakaan roiku toisissamme ja annamme toisillemme tilaa mennä omia menoja, jopa ehkä juuri niin paljon kuin toinen haluaa.
raivostuttaa ihmiset jotka jatkuvasti kieltää puolisoaan tekemästä jotain tai menemästä..
tietysti riippuu puolisosta paljonko haluaa mennä...

mieheni ei aina laita pyykkejä tai tiskejä ja joskus tulee sanottua siitä mutta kun vähiten odottaa ja tulee kotiin niin saattaa ollaa ruoka odottamassa, koti siivottu, pyykit laitettu tai tiskikone tyhjennetty..
oi etä tulee hyvä mieli!

mieheni myös kutittelee jalkojani iltaisin sohvalla useasti, koska tietä että tykkään siitä.
itse sitten hieron ja olen muuten ihana takaisn:)

meillä on hauskaa keskenämme ja olemme toistemme parhaat kaverit, unohtamatta kuitenkaan muita ystäviä.
viikonloppuna on ihanaa kelliä kotosalla ilta ja katsella vaikka elokuvaa ja tehdä jotain hyvää ruokaa.
olemme menossa naimisiin ja tuntuu että meillä olisi kaikki mahdollisuudet onnistua :heart:

Olipa tässä vaan niin kiva olo että oli pakko kertoa iloni tänne...
kiitos jos jaksoit lukea:)

Käyttekste molemmat vieraissa kun noi hyvin menee?

Yhteistyössä