Kehutaanpa taas. Saa kehua itseään, saa kehua muita palstalaisia. Ketkä on luovia, älykkäitä, ihania, hauskoja?

• Viestiketjun aloittaja JEEEEEEEE!
  • Ensimmäinen viesti
JEEEEEEEE!
Kuka saa hymyilemään, kun auttaa muita, kuka on ihana, kuka suorastaan mahtava?

Kehukaa! Omakehukin on sallittua, niin ei tarvi harmitella jos kukaan muu ei mainitse :D

vieras
KangasP-Akka on luova, ompelee aivan ihania vaatteita itselleen ja todella suloiselle lapselleen =) Tykkään seurata hänen blogiaan.

Olikse Katjuza joka tekee niitä upeita kakkuja? Siinä on kanssa luovuus voimissaan =)

Ihana on Keittiönoita. Ei ikinä auo päätään vaan esittää asiansa, vastakkaisetkin mielipiteet, fiksusti, perustellen ja riitaa haastamatta.

metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
En suostu! |O
sano nyt, että mä oon ees vähän ihana.

tai ees ihan kiva, vaikka olenkin paksu. :xmas:
Olet ihana, ja suorastaan sulokas :heart:

Minä taas olen "persoonallinen". Oletteko huomanneet, että ihmiset yleensä kutsuvat toisia persoonallisiksi silloin, kun eivät keksi mitään hyvää sanottavaa? :xmas:

dd
Onhan täällä ok ihmisiä, mutta haluan nyt mainita erään. Rukoilijasirkka on todella sydämellinen, usein kun joku pyytää apua, kertoo olevansa ahdistunut tms. on tämä nikki siellä tsemppaamassa. En tajua miten jotkut voivat väittää häntä ilkeäksi, vaikka välillä tietysti hän(kin) ns. päästää sammakoita suustaan.

Miä on palstapuutarhuri parhaimmasta päästä.
Majuri saa mut usein hyväle tuulelle, samoin Rane :hug: kiitos pojat.
Meah ja Pinki auttaa hevosteluasioissa, kiitos teillekin avusta monesta.
Palstaprojektin naiset ansaitsevat kehut jokaikinen- nekin jotka osallistuvat harvemmin kuin toiset.
Rukoilijasirkka saa mut nykyisin hyvälle tuulelle usein,
Savannastakin tykkään jo kovasti. Mokoma höpsö. :D
Pesky on jotensakin sielunsisko, samoin Koivunkäpy ja Joni Makkuusäkki.
Homelitoosa :hug: :heart: Kiitos.
Scarletin kanssa on hauska kolistella haravoita yhteen ja päristellä pohojalaasta.
Rieputarallaa on pohojammaalta kotoosin- eli ei voi olla muuta mukava ja ihana nainen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
En suostu! |O
sano nyt, että mä oon ees vähän ihana.

tai ees ihan kiva, vaikka olenkin paksu. :xmas:
Olet ihana, ja suorastaan sulokas :heart:

Minä taas olen "persoonallinen". Oletteko huomanneet, että ihmiset yleensä kutsuvat toisia persoonallisiksi silloin, kun eivät keksi mitään hyvää sanottavaa? :xmas:
:D olen. Mutta sä olet persoonallinen. Mutta sen lisäksi kyllä ihana. Oikeasti.
Ja lyyrillinen ja lahjakas. :heart:

(persoonallinen sanalla voi olla positiivinen tai negatiivinen kaiku. Sinusta puhuttaessa se on posiitivinen. Sellainen ihana, luova, positiivisen omaperäinen.
)

Yhteistyössä