Kehtaisko sitä laittaa viestiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vilma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vilma

Vieras
yhden yön hoidolle, että kiinnostasko sitä uusinta? :D
Oltiin yö yhdessä tossa kuukaus sitten ja luulen ettei silläkään muita ole sen jälkeen ollu.
Meinasin laittaa sille viestiä ihan näin päiväsaikaan (ei mee kännin piikkiin ;) )
ja kysyä, että miten ois jos otettais uusiks?
Tohtisko sitä... Ei olla kyllä muuten oltu yhteydessä muuta ku parin viestin verran jossa se kertoi että hällä oli ihan mukavaa sillon. ;D

Joo, oon kyllä miettiny, että mitä menetettävää mulla on... Se asuu sen verta kaukana, että on ihme jos koskaan missään törmätään. Että ei silleen hirveesti nolottais, ku sitä ei näkis jos kieltävästi vastaiskin.
Se tietää että en harrasta yhden yön juttuja, mutta tulisko tosta kuiteski sellanen kuva, että juoksen munan perässä? :D

Mitäköhän miehet tykkää jos noin suoraan ehdottaa? :whistle:
Se on mun mielestä vähän ujo, että se ei kyllä ikinä mulle mitään tollasta ehottais...

Seksiä mä vaan haluisin... :D
Mitä te luulette että miehet tollasista ehdotuksista ajattee? Pitääkö se mua halpana jos tollasta ehdotan?
Mä kyllä taidan laittaa joka tapauksessa. Ajattelee sit mitä ajattelee! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vilma:
Seksiä mä vaan haluisin... :D
Mitä te luulette että miehet tollasista ehdotuksista ajattee? Pitääkö se mua halpana jos tollasta ehdotan?
Mä kyllä taidan laittaa joka tapauksessa. Ajattelee sit mitä ajattelee! ;)

Noh, riippuu miehestä. Mutta kokemuksella voin sanoa, että useampi mies kyllä tykkää, jos nainen tekee aloitteen. Ja jos ei tykkää, mies ei varmastikaan ajattele pahalla, on vaan otettu aloitteesta. Anna mennä! :)

Laita vaan viestiä, mutta en mä ihan noin suoraan kysyis asiaa. Kysele kuulumisia, ja sano että olis kiva tavata joskus uudestaan tms. Tietää kyllä mistä kyse, mutta kuulostaa fiksummalta. ;)

Mä ajattelin kyllä töksäyttää asiani ihan suoraan, ilman kiertelyjä. ;) Eipähän sekään voi alkaa kierteleen vastauksen kanssa. :D

Mä kannatan tätä! Ihan turha lähteä kiertelemään ja pelata mitään pelejä, mä inhoan sellaista. Sanot suoraan mitä haluat ja sillä hyvä.

Mä ajattelin kyllä töksäyttää asiani ihan suoraan, ilman kiertelyjä. ;) Eipähän sekään voi alkaa kierteleen vastauksen kanssa. :D

Laita siihen että olet päiväkahviseuraa vailla, eipä jää epäselväksi :p

Joo, oon kyllä miettiny, että mitä menetettävää mulla on... Se asuu sen verta kaukana, että on ihme jos koskaan missään törmätään. Että ei silleen hirveesti nolottais, ku sitä ei näkis jos kieltävästi vastaiskin.
Se tietää että en harrasta yhden yön juttuja, mutta tulisko tosta kuiteski sellanen kuva, että juoksen munan perässä? :D

Mitäköhän miehet tykkää jos noin suoraan ehdottaa? :whistle:
Se on mun mielestä vähän ujo, että se ei kyllä ikinä mulle mitään tollasta ehottais...

Se nimenomaan tykkää, kun tuskin on mistään vakavammasta kiinnostunut.

Kaippa se on sit kokeiltava tikulla jäätä. ;)
Ajattelin laittaa sille viestiin jotenki näin: Voisit sä taas tulla tännepäin, ni päätettäs mun selibaatti yhdessä? ;)

Mille kuulostas? :D

Kaippa se on sit kokeiltava tikulla jäätä. ;)
Ajattelin laittaa sille viestiin jotenki näin: Voisit sä taas tulla tännepäin, ni päätettäs mun selibaatti yhdessä? ;)

Mille kuulostas? :D

Laita nyt että kuullaan mitä se vastas.

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:
Mä olen kerran toiminut noin ja sit lopetin sen jutun ku aloin seurustelemaan. Se oli tosi mukavaa eikä mitenkään halpaa.
Oliko mies mukana heti? Ymmärti siis mitä ajoit takaa?
Mä en vielä haluis mitään seurustelu juttuja ja tää mieskin on sinkku, joten sillä meinasin tollasta tapaamista ehdottaa. ;)

Ai kuulostaa hyvälle! Kyllä mä sit taidan kehata viestin laittaa... kunhan se nyt tulis vaan netin ääreen mun kans samaan aikaan. :D
En oo sen kans viestitelly 2 viikkoon ja sitä ennenkin hyvin vähän, ni tuleekohan toi sille vähän puun takaa?

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:
Mä olen kerran toiminut noin ja sit lopetin sen jutun ku aloin seurustelemaan. Se oli tosi mukavaa eikä mitenkään halpaa.
Oliko mies mukana heti? Ymmärti siis mitä ajoit takaa?
Mä en vielä haluis mitään seurustelu juttuja ja tää mieskin on sinkku, joten sillä meinasin tollasta tapaamista ehdottaa. ;)

Ai kuulostaa hyvälle! Kyllä mä sit taidan kehata viestin laittaa... kunhan se nyt tulis vaan netin ääreen mun kans samaan aikaan. :D
En oo sen kans viestitelly 2 viikkoon ja sitä ennenkin hyvin vähän, ni tuleekohan toi sille vähän puun takaa?

heti oli valmis :)

tsemppiä hyvin se menee

Yhteistyössä