kehtaisitko mennä lähikauppaan aamutakissa?

• Viestiketjun aloittaja "hihihihi"
  • Ensimmäinen viesti
"viekku"
Henkilökohtaisesti en.
Mutta meidän pieneen ketjukauppaan, ei siis marketti, ei myydä ruokatarvikkeita, niin tuli nuori tyttö, alta 20-v, pyjamassa.
Oli aamutossut jalassa, smanlainen Seppälästä hankittu yö-asu kuin minulla, ja tukka sotkusella nutturalla.
Aivan mahtavaa! Voi ku itekin pystyis tohon. XD

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
"Espoolainen"
Täytyy sanoa, että en. Osittain siksi, että mun "lähikauppa" olis Sellon Prisma. Nuorempana kotonakotona asuessani hain kyllä joskus lehden tien päästä postilaatikosta pyjamassa ja sen voisin tehdä vieläkin.

"vieras"
Mun lähikauppa on 10km päässä, joten jos sinne asti jaksaa lähteä niin jaksaa kyllä myös laittaa vaatteet päälle. No näin kesällä vois tietysti piristää ohikulkijoiden elämää ja lähteä pyöräilemään halki peltojen ja metsien aamutakki hulmuten, ja toivoa ettei kukaan soita valkotakkisia mun perään :D Kehtaisin kyllä.

"ehkä"
Rintikat jos nyt laittaisin tähän 'ilta-asuun' voisin mennä. Ruudulliset caprit ja samaan sävyyn t-paita. Valkoinen villatakki päälle, täydestä menisi.
Kävinkin näin naapurissa eräs ilta, kun lenkin ja suihkun jälkeen en viitsinyt enää pukeutua.
Yällä en pisä mitään päällä eli ilta-ja aamuasut minulla.

"mää"
[QUOTE="vieras";26759088]Mun lähikauppa on 10km päässä, joten jos sinne asti jaksaa lähteä niin jaksaa kyllä myös laittaa vaatteet päälle. No näin kesällä vois tietysti piristää ohikulkijoiden elämää ja lähteä pyöräilemään halki peltojen ja metsien aamutakki hulmuten, ja toivoa ettei kukaan soita valkotakkisia mun perään :D Kehtaisin kyllä.[/QUOTE]

no sama mulla, siinä on niin monta hommaa lähdössä muutenkin, joten kai ne vaatteetkin tulee laitettua siinä sivussa. Varsinkin kun harvemmin mulla sitä pyjamaa tai aamutakkiakaan on päällä, joten se pitäs vasiten kans laittaa.

"Simba"
No ei mulla ole pyjamaa eikä aamutakkia, mutta en todellakaan kehtaisi. Tekee jo tiukkaa menä collegehousuilla kusettamaan koira. Asutaan sellaisessa paikkaa, että kaikki kaupunkiin ja minne vaan menijät menevät tästä ohi.

Aamutakissa ja pyjamassa? Not in a million years. Jos yöpaidan alle vetäis farkut ja päälle hupparin, niin iso ehkä. Ja mulla on jotkut Seppälän pinkit hassu-eläin-kuvioiset flanellipökät jotka jalassa kehtaan juuri ja juuri mennä takapihalle roskia viemään pimeällä, joten taidan olla sen verran vieraskorea että en kyllä pykeis noihin. :>

Ja näin sivuhuomautuksena, mun mielestä on jotenkin oudon (ei hassun) näköistä kun porukka kävelee reinot ja ainot jalassa ulkona. Mun mielestä ne on sisäkengät. Crocsit on ällöttäviä kans.

Yhteistyössä