S
Suzyanne
Vieras
Tänään leikkipuistossa joku tuntematon nainen sanoi minulle näin, lastani katsellen: Kyllä on lapsellasi ihanat, pitkät hiukset, harmi vaan että nuo ovat pojalla. Kun olin ihan että :O , hän sanoi että niin no, kyllähän nykyään näkee pojillakin joskus pitkiä hiuksia, ja hän oli hyvin vaivautunut. Naurahdin vaan, että pidetään nuo pitkät kiharat ainakin siihen asti kunnes poika itse osaa sanoa että haluaa ne lyhyemmiksi.
Ymmärrän että moni on sitä mieltä ettei pojille/miehille sovi pitkä tukka. Minä en kyllä vaan itse ainakaan kehtaisi/tuntisi mitään tarvetta sanoa asiaa ihan tuntemattomalle. :O
Jokaisella on oma mielipiteensä ihan kaikissa asioissa, eikä se ole välttämättä sen huonompi kuin jonkun toisenkaan.
Otsatukan ehkä voisi jossain vaiheessa pojalle leikkuuttaa, ja lyhyiksi sitten vasta kun itse sanoo että sellaiset haluaa.=)
Ymmärrän että moni on sitä mieltä ettei pojille/miehille sovi pitkä tukka. Minä en kyllä vaan itse ainakaan kehtaisi/tuntisi mitään tarvetta sanoa asiaa ihan tuntemattomalle. :O
Jokaisella on oma mielipiteensä ihan kaikissa asioissa, eikä se ole välttämättä sen huonompi kuin jonkun toisenkaan.
Otsatukan ehkä voisi jossain vaiheessa pojalle leikkuuttaa, ja lyhyiksi sitten vasta kun itse sanoo että sellaiset haluaa.=)